2777
2789

بیا بعد میگن پشت سر مرده حرف نزنین

ببینین این بلاگرا حتی با مردنشونم چه اسیبی میزنن به بچه ها


انگار همین حوالی یک نفر تمام گذشته‌اش را آتش زده، جنگلی را سوزانده که یک درخت را فراموش کند :)!🖤

نکن اینکارودختراقوامم هفته قبل باهاش خودکشی کرد مث چی پشیمون بودولی 

من دارم توی انبار خرما میزاریم

معراج رفته بودببیند خدا کجاست معراج دیدوگفت ببین تاکجاعلیست❤️💚💙💫اللهم عجل فرجه مهدی💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انقد از خودت متنفری ک هم چین مرگی رو برای خودت سزاوار میبینی؟؟؟

۱۲روز هم وطن بودیم فقط؟نه،از اینجا شروع کن،هرکسی کوچکترین توهینی به اقوام ،مذاهب و ادیان ایرانی کرد جوری پشت هم وطنت دربیا روش نشه دیگه بیاد سایت،گزارش فقط تاپیک میترکه کاربری های نخاله ای و علف هرزی میمونن،ریششونو تو سایت بخشکونیم،اینام مثل پهبادا خطرناکن ،دیگه دوره تفرقه گذشته...

بی پولی بیکاری تنهایی عدم دوست داشتن بقیه

میدونم زندگی سخته واینجا هم بدتره نه برا تو برای همه ولی خدارو شکر تنت سالمه اینا چیزیایی نیستن نشه جبران کرد خودتو بسپار اول به خدا بعد یه روانپزشک میدونم هزینشم شاید توی پرداخت این طور که میگی سخت باشه ولی من یه شماره ایی دیدم تو اینستا میگفتن میتونی تلفنی با روانپزشک حرف بزنی یه سماره ۴رقمی بود فقطم پول تلفنته همین 

چون قرص برنج با آب واکنش میده

خب در هر حال اون فرد دیگه زنده نمیمونه چرا باید تشنه بمیره

بهتر نیست آب بدن بهش 

قربون مرامت یه صلوات مهمونم کن شاید خدا به مدد دل پاکت کمکم کرد
حتی همون ۳۰۰ تومنم ندارم

اشکال نداره خودتو نباز 

تاپیک بزن درددل کن 

این حرفام نزن اول جوونی 

انقدر بعدا میخندی به خودت 

پول مداد رنگی و دفتر داری،

بگیر نقاشی کن با رنگای،مختلف 

خودتو سرگرم کن

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

مشکلت هر چی باشه از مشکل من بدتر نیست. دو ساله دارم میسازم با بدبختیم تا ببینم بلاخره چی میشه

تاحالا شدا همسرتان یه میک نیک با دوستات و داشته باشی؟تاحالا شده بی دغدغه یه دفعه بزنه سرت بری رستوران بی اینکه نگران پولش باسی؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز