2777
2789
فکر نکنم شرایطم درست بشه

حالا یکم وایستا از کجا میدونی برگه بعدی کتاب زندگیت یچیز دیگه نوشته شده هوم؟

اینجوری فقط سختی های کتابتو خوندی بزار صبر کن برسی به شیرینیش وگرنه سهمت فقط تلخش بوده

حجابت رو قشنگ کن دختررر🤤🌚🤍 دنبال روسری کرپ‌حریر اصل میگردید مهمون آنلاین شاپ من بشید💗🌿. روسریی که خاصیت پرز و چروک شدن نداره ، رو سرت خراب نمیشه و ایستاییش بوسیدنیه😁♨️ حتی بدون طلق؛ خلاصه اگه محجبه‌ای که خوراکته اگه نیستی بازم خوراکته چون شال همین جنس هم موجوده🙋🏻‍♀️💙✨💨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینم مد جدید شد باباااا ولمون کنید ترو‌خدا تا یه بلاگر به غلطی میکنه همه تقلید میکنن تا دیروز رگ میز ...

شما باش تو این دنیا زندگی کن 

حتما زندگیم سخت که سخت میگیرم و سخت میشه

زندگی بالا و پایین زیاد داره. همه هم مشکل های خودشونو دارن. هیچکسی هم بدون مشکل نیس. حتی اگه تو بدترین شرایط هم باشسد لطفا ب خودکشی فکر نکنید. هر پایینی یه بالایی هم داره. همه چیو بسپارید بخدا. بخدا ک خودش خوب میچینه. امیدمون بخدا باشه ♥🙏

عجب!!!!خودکشی؟؟!!!! میدونی چه عذابی اون دنیا تو انتظارته؟؟ یه بلایی سرت میاد که غم و غصه مشکلات این دنیا جلوی چشمات هیچ میشه وبه خودت میگی واقعا من به خاطر همچین چیز بی ارزشی خودمو کشتم؟؟؟

درضمن خودکشی با قرص برنج زجرآورترین نوع خودکشیه. و میگن تا آخرین لحظه به هوشی و همه چیزو میفهمی

ولم کرده...

پسره؟ ارزش داره اخه خانوادتو خودتو ببین جوونیت میره ول کن یه روانپزشک برو به خداااا که تاثیر داره تا حدی که یه مدت بعد به کارا وفکرای الانت بخندی ولی نکن خواهرانه میگم خودتو نابود نکن 

ولم کرده...

دآره امتحانت میکنه وا نده زود 

خدا عاشق بچه پرو هاس ایندفه از امتحانش سربلند و پرو بیا بیرون دیگه ثابت میشی براش زندگی یه جور دیگه خودسو بهت نشون میده 

حجابت رو قشنگ کن دختررر🤤🌚🤍 دنبال روسری کرپ‌حریر اصل میگردید مهمون آنلاین شاپ من بشید💗🌿. روسریی که خاصیت پرز و چروک شدن نداره ، رو سرت خراب نمیشه و ایستاییش بوسیدنیه😁♨️ حتی بدون طلق؛ خلاصه اگه محجبه‌ای که خوراکته اگه نیستی بازم خوراکته چون شال همین جنس هم موجوده🙋🏻‍♀️💙✨💨

شیاف دیکلوفناک بخور..حداقل مرگ بدون درد تحربه میکنی

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..
بی پولی بیکاری تنهایی عدم دوست داشتن بقیه

اینا را کع نصف ملت دارن 

توش دست و پا میزنیم چند ساله و جدید نیست

قربون مرامت یه صلوات مهمونم کن شاید خدا به مدد دل پاکت کمکم کرد
١٩ سالته??????کاش من همسن تو بودم.اگر بدونی چه سالهای طلایی پیش روته این کارو نمیکنی دختر خوب.در ضمن ...

ولم کرده ب حال خودم 

هم سن و سالای من با طراوت شاداب درحال گشت و گذار من در حال اورتینک و هر شب گریه و بی خوابی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز