2789
عنوان

اکو قلب

746 بازدید | 53 پست

سلام رفتم اکو 

دکتر بهم گفت افتادگی دریچه قلب داری

ولی حرفی از چیز دیگ نزد الان ک میبینم 

tr هم مثبته ولی حرفی ازش نزد

استرس دارم خیلی 😭

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


طبیعیه چیزی نیست ک😐

خب اخه افتادیگ دریچه قلب و شنیده بودم طبیعیه اکثرأ دارن 

ولی اونارو نشنیده بودم

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆
منم دارم جای نگرانی نیست فقط طپش قلب اذیتم میکنه همین

منم تپش دارم با کوچیکترین فعالیتی ک انجام میدث

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆
احتمالا مشکلت با دارو برطرف میشه نگران نباش

ن داروهم بهم نداد فقط پرانول داد اونم گفت موقع تپش

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆
حتما دریچه سه لتی شلی داره خب اونم چیزی نیست من دارم

اره همینه. من خیلی ناراحتم کلا ناامید شدم از همه چی

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆
بیماری محسوب نمیشه و قرصی ندارم شلی دریچه قلب فقط تپش قلب پروپرانولول می‌تونه با تجویز پزشک بهورع

اره ب منم فقط پرانول داد

برسرم منت نهادی عاشقت باشم آقا                                این چنین تقدیر کردی عمر شیرین مرا♡یاامام رضا عاشقتم☆
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792