2777
2789
عنوان

نوجوونی

115 بازدید | 5 پست

نوجوون که بودم تو یه شهرک بودیم ارتشی بود.راستش من از اون منطقه اصلا خوشم نیومد دخترپسراش همه پر رو و بی حیا این برای سال ۷۷ و ۸۰ که همچی قفل بود ولی اونجا رواج داشت . هرکس دختر ساده ای مثل من بود مسخره میکردن جالب من تو شهر خودمون بودم اونها از استانهای دیگه تو شهر ما خونه سازمانی گرفته بودن مارو مسخره میکردن . خودشونو میگرفتن . یادمه یکی از بچه ها مامانش معلم بود وهمکلاسی چ ها که از دستش نکشیدم .  فکر میکرد چون بچه معلم و چون که  باباش فلان منصب رو داره بقیه غبر فابل احترامن نمیدونم شما چقدر از این ادمهای سمی داشتید بعد اینکه  الان خیلی از تون دختر پسرها تو پیجی که خودشون ساختن باهم در ارتباطن حالم ازهمشون بهم میخوره شما مثل من اینجور تجارب رو دارید خیلی دخترهای پر رو و بیخودی بودن اون زمان مانتو کوتاه شلوار تنگ و کوتاه هر روز یه دوست پسر. اصلا من جلو اینها هیچ حرفی برای گفتن نداشتم . انگار دنیا خلاصه شد برای اینها تو همین کارها من ساده رو مسخره میکردن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ددقیقا تازه از همه اینها بدتر تو مدرسه نمونه دولتی درس خوندم وحشتناک ترین جای عمرم بود شکنجه گاه

میدونی آسیب های نوجوونی توی آینده خیلی تاثیر میذاره و یک عمر تباهی میاره 

هیچوقت کسایی که اون زمان منو اذیت کردن نمیبخشم !

کاش غم زیاد آدمو میکشت

تو راهنمایی نمونه دولتی قبول شدم وای نگم از دخترهای اونجا هیچی نگم بهتره .انقدر خودشو میگرفتن انقدرذخودشونو میگرفتن نمیدونم یه نوجوون ۱۲ ساله چجور تربیت سده بود که سه سال همکلاسش بودم حتی سلام علیک نداشتیم . به ساحت مقدس خانم انگار نباید کسی نزدیک میشد . من یه بچه فقیر ساکت بودم اونجا شنکنجه گاه . هیچ کس لام تاکام باهام حرف نمیزد چون دوست پسر نداشتم مثل خودشون وحشتناک بود

میدونی آسیب های نوجوونی توی آینده خیلی تاثیر میذاره و یک عمر تباهی میاره هیچوقت کسایی که اون زمان من ...

من تا وقتی که مستقل شدم اذیت شدم ولی الان همشون رو به هبچ حساب میکنم و اونها رو یه مشت مریض

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792