2777
2789
عنوان

حجم سینه

| مشاهده متن کامل بحث + 3546 بازدید | 98 پست
60 کجاش خوبه عزیزم

خوبه حالا

ولی بازم میگم روغن ماساژ سینه تاثیر داره

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مثل شماهستم

قبل ازحاملگی سینه هام سایز۷۵بودمثل پروتوزیا بود

ولی بعدازشیردهی کاملاخالی شدن یه پوست شل سایزمم ۶۵شده

فک نکنم راهی جزعمل باشه یابایدچاق بشی که شکم وپهلوهم بزرگ میشه

وزن اضافه کنه بازم سینه کوچیکه تغییر نمیکنه به نظرم

نمیدونم من ۱۷ سالم بود مثلا سایز ۷۵ ، ۸۰ بود چاق بودما ، بعد ازدواج چاق تر شدم الان در ۲۱ سالگی ۸۵، ۹۰ هم استفاده میکنم،  البته مامان من سینه هاش کوچیکه با اینکه چاقه ، البته خیلی کوچیک نیستا اونم ۸۵ هست ولی کاپش کوچیک تره ، ولی من به عمه هام رفتم زنتیک هم مهمه 

اما اکثر افراد لاغر سینه های کوچیکی دارت کمتر کسی رو دیدم لاغر باشه دلی سینه هاش بزرگ باشه مگر با پروتز و عمل

تو مثل یه خواب خوب فانتزی 
گلم من یکمی صورتم چاق شد بعد الان حس میکنم یکم غبغب دارم بقیه میگن حساس شدی  راهی بدون عمل سرا ...

عزیزم منم غبغبم خیلی کمه در حدی که  کترا قبول نمیکردن تایم عمل ساکشن بدن میگفتن با تزریق درست میشه ولی چون من صبرو تحمل ندارم دوس دارن یبار عمل کنم نتیجه  و همون لحظه ببینم 


و اینکه تو ارث ما غبغب هیچکس نداره حتی مامانم یا مامانبزرگم 

منم در اثر مصرف قرص های چاقی فت فست غبغب دراوردم




و اینکه بله راحل های زیادی داره 

میتونین پی آر پی تزریق کنین که هیچ عوارضی نداره خون خودتونو تزریق میکنن


بعد میتونین چربیسوزی آنزیم تزریق کنین

میتونین لیفت غبغب با نخ یا اندولیفت گردن و عبعب انجام بدین

و.......

🎈Makeup artist🎈                                                                   مَدرَک تًحصیْلی نٍشوْن میدِع کِع تُو تَحصیْل‌کًرده‌ایْ امّا اَبداً‌ ثابِت نِمیکٌنع کِع تٌو یِع آدًمِ فَهمیدٍه‌ایْ👌🏾.                                          ((ما مثل دومینو به هم ضربه میزنیم)).                                          مَنو خٌدا مْیبَرِع بالا تٌو نِمیْتونیْ مًنو زَمینْ بِزَنیْ بَندِهً‌ خْدا:):).                                   🙏🏻GOD is love❤️thanks GOD.                             مٌورٍدْ‌عَلاقٍع خٌودٍتْ‌باشْ👌🏾                                                                                           💍🧿🖇️𝒔𝒆𝒏𝒊 ö𝒍𝒖𝒏𝒄𝒆𝒚𝒆 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒔𝒆𝒗𝒆𝒄𝒆𝒈𝒊𝒎 𝒔𝒆𝒗𝒈𝒊𝒍𝒊𝒎😍                                
عزیزم منم غبغبم خیلی کمه در حدی که  کترا قبول نمیکردن تایم عمل ساکشن بدن میگفتن با تزریق درست م ...

خیلی کمه نمی‌دونم چیکار کنم 


(اگ بت گفتم شما حرف بعدیتم درسته دیگه خودت بفهم چی((🐶))فرضت کردم😁) اگه با نظراتم مخالفی خوشحال میشم ریپ نزنی (،بزنیم جواب نمیدم){{{ببین تو نمیدونی من چیا تجربه کردم ،نمیدونی چیا ب سرم اومده ،نمیدونی چیا کشیدم چ حسایی تجربه کردم ،نظراتی ک میدم لطفا بر اساس سنم قضاوت نکن،من دارم طبق چیزایی ک تجربه کردم نظر میدم }}}     عاشقه رنگه چشاشم ،و صدایه خنده اش مستم میکنه،از موهاش نگم که کله قشنگی های جهان ماله اوناس،مردونگیه صداش آرام بخشه و خلاصه تمام حس های خبع من مربوط ب #اونه از ۱۴۰۲/۲/۱نیستش )💔ببین تو هیچ وقت نفهمیدی ولی همه ای زندگیه من بودی ٫هیچ‌وقت نفهمیدی ولی اگر یه روز نبودی من نفس کشیدنو فراموش میکردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی غیره تو کسی نمیومد ب چشمم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من به خاطره تو خیلیارو رد کردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من ب خاطر رفتنت اعصابو‌ روانمو از دست دادم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی تو اولینو اخرینه من بودی ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی با بودنت آرامشو اوردع بودی٫هیچ وقت نفهمیدی ولی هر کی پشتت بد گف پاره شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من خیلی از کاراتو فهمیدم ولی ب روت نیاوردم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی شده بودی اندازه ای مامانم عزیز٫ هیچ وقت نفهمیدی ولی ب خاطرت دستام خط خطی شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من فقد عاشقت نشده بودم ،دچارت شده بودم،مجنونت شده بودم ،شیفته ات شده بودم ،و تو بخشی از قلب من نه٫تمام قلب من بودی!)+
سلام

علیک‌سلام

مخالف نظرمی ریپ نزن و بی ادبی وتوهین نکن که حوصلتو‌ندارم😒وکاریری هم ک جوابشو ندادم یعنی باهاش حال نمیکنم🦦.👈من نه اهل فوش دادنم نه حوصله بحث دارم وهم از بی ادبی بیزارم  .اومدنم ب اینجا صرفا فقط برای اینکه ذهنمو کمتر درگیر مشکلام کنم و دوس دارم بیشتراینجا بابقیه دوستان بگم‌وبخندم .پس اگه شوخی کردموتو بد برداشت کردی،بدون اون مشکل توعه😊
سلام

عه 

من فقط جواب سلام‌دادم چرا درخاست دادی؟😑

مخالف نظرمی ریپ نزن و بی ادبی وتوهین نکن که حوصلتو‌ندارم😒وکاریری هم ک جوابشو ندادم یعنی باهاش حال نمیکنم🦦.👈من نه اهل فوش دادنم نه حوصله بحث دارم وهم از بی ادبی بیزارم  .اومدنم ب اینجا صرفا فقط برای اینکه ذهنمو کمتر درگیر مشکلام کنم و دوس دارم بیشتراینجا بابقیه دوستان بگم‌وبخندم .پس اگه شوخی کردموتو بد برداشت کردی،بدون اون مشکل توعه😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز