2777
2789
عنوان

حجم سینه

| مشاهده متن کامل بحث + 3546 بازدید | 98 پست
از قدیم ایرانی ها سینه های بزرگی داشتن چرا ژنمون تغییر کرده🤔🤔

کورد ها سینه بیشتری دارن همه فامیل هامون ۹۰ ۸۰ هستن کمترین شون ۷۸ هست

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندی

روغن بزن به سینه هات ماساژ بده تاثیر داره قرص بخر برای رشد سینه 

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها
خب بخور وزن اضافه کن سینه هاتم بزرگ میشه 

وزن اضافه کنه بازم سینه کوچیکه تغییر نمیکنه به نظرم

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها

سینه بزرگی هم زیاد خوب نیست سوتین من همش پاره میشه یا کنده میشه همشون تنگن

ولی روغن زدن به سینه ماساژ دادن خیلیییی تاثیر داره خواهر خودم زیاد نداشت چند سایز بیشتر شد 

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها
نه البته حرف شمام درسته من تو‌ورزش اینا اذیت میشم باید حتما لباس زیر سفت ببندم راحت باشم

خوب لباس زیر تنگ و سفت آدم اذیت میشه احساس خفگی میکنه

ولی تو لباس مجلسی خوب وایمیسته

سینه بزرگی هم زیاد خوب نیست سوتین من همش پاره میشه یا کنده میشه همشون تنگن ولی روغن زدن به سینه ماس ...

اگر ۶۰ یا ۷۰ هستی خوبه راضی باش

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها

ی خانمی اینجا گف شنبلیله خورده جواب داد ه

(اگ بت گفتم شما حرف بعدیتم درسته دیگه خودت بفهم چی((🐶))فرضت کردم😁) اگه با نظراتم مخالفی خوشحال میشم ریپ نزنی (،بزنیم جواب نمیدم){{{ببین تو نمیدونی من چیا تجربه کردم ،نمیدونی چیا ب سرم اومده ،نمیدونی چیا کشیدم چ حسایی تجربه کردم ،نظراتی ک میدم لطفا بر اساس سنم قضاوت نکن،من دارم طبق چیزایی ک تجربه کردم نظر میدم }}}     عاشقه رنگه چشاشم ،و صدایه خنده اش مستم میکنه،از موهاش نگم که کله قشنگی های جهان ماله اوناس،مردونگیه صداش آرام بخشه و خلاصه تمام حس های خبع من مربوط ب #اونه از ۱۴۰۲/۲/۱نیستش )💔ببین تو هیچ وقت نفهمیدی ولی همه ای زندگیه من بودی ٫هیچ‌وقت نفهمیدی ولی اگر یه روز نبودی من نفس کشیدنو فراموش میکردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی غیره تو کسی نمیومد ب چشمم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من به خاطره تو خیلیارو رد کردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من ب خاطر رفتنت اعصابو‌ روانمو از دست دادم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی تو اولینو اخرینه من بودی ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی با بودنت آرامشو اوردع بودی٫هیچ وقت نفهمیدی ولی هر کی پشتت بد گف پاره شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من خیلی از کاراتو فهمیدم ولی ب روت نیاوردم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی شده بودی اندازه ای مامانم عزیز٫ هیچ وقت نفهمیدی ولی ب خاطرت دستام خط خطی شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من فقد عاشقت نشده بودم ،دچارت شده بودم،مجنونت شده بودم ،شیفته ات شده بودم ،و تو بخشی از قلب من نه٫تمام قلب من بودی!)+
خوب لباس زیر تنگ و سفت آدم اذیت میشه احساس خفگی میکنه ولی تو لباس مجلسی خوب وایمیسته

من به خیاطی میگم کاپ بزنه زیر لباس سوتین نزارم مخصوصا عروسی طولانی

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها
راید پروتز انجام بدی کرم اینا بی فایدس اتلاف وقته اسی شرمتده تو تاپیکت سوار میپرسم هرچقد ت ...

گلم من یکمی صورتم چاق شد بعد الان حس میکنم یکم غبغب دارم بقیه میگن حساس شدی 

راهی بدون عمل سراغ نداری برا رفع کردن؟یا لاغری صچرت

(اگ بت گفتم شما حرف بعدیتم درسته دیگه خودت بفهم چی((🐶))فرضت کردم😁) اگه با نظراتم مخالفی خوشحال میشم ریپ نزنی (،بزنیم جواب نمیدم){{{ببین تو نمیدونی من چیا تجربه کردم ،نمیدونی چیا ب سرم اومده ،نمیدونی چیا کشیدم چ حسایی تجربه کردم ،نظراتی ک میدم لطفا بر اساس سنم قضاوت نکن،من دارم طبق چیزایی ک تجربه کردم نظر میدم }}}     عاشقه رنگه چشاشم ،و صدایه خنده اش مستم میکنه،از موهاش نگم که کله قشنگی های جهان ماله اوناس،مردونگیه صداش آرام بخشه و خلاصه تمام حس های خبع من مربوط ب #اونه از ۱۴۰۲/۲/۱نیستش )💔ببین تو هیچ وقت نفهمیدی ولی همه ای زندگیه من بودی ٫هیچ‌وقت نفهمیدی ولی اگر یه روز نبودی من نفس کشیدنو فراموش میکردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی غیره تو کسی نمیومد ب چشمم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من به خاطره تو خیلیارو رد کردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من ب خاطر رفتنت اعصابو‌ روانمو از دست دادم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی تو اولینو اخرینه من بودی ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی با بودنت آرامشو اوردع بودی٫هیچ وقت نفهمیدی ولی هر کی پشتت بد گف پاره شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من خیلی از کاراتو فهمیدم ولی ب روت نیاوردم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی شده بودی اندازه ای مامانم عزیز٫ هیچ وقت نفهمیدی ولی ب خاطرت دستام خط خطی شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من فقد عاشقت نشده بودم ،دچارت شده بودم،مجنونت شده بودم ،شیفته ات شده بودم ،و تو بخشی از قلب من نه٫تمام قلب من بودی!)+
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز