2777
2789
عنوان

حجم سینه

| مشاهده متن کامل بحث + 3546 بازدید | 98 پست
خودت چی ؟

خودم ژنتیک مادرم ۹۰ هست خودم ۸۴ 

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها
خودم ژنتیک مادرم ۹۰ هست خودم ۸۴ 

مادرمم بعد بارداری شیر داد اینا ۷۰ شد 

ورزش کرد بعد ۱ سال درست شد خودش غذای مفید هم خورده

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهرت لابد متاهله اون امکانش هست . تودتم که عالی هستی توشبخت باشی من ۶۵ کوچیکه🤕😕

نه نیست 

بخاطر رابطه اینطوری میشه ؟ یا ژنتیک هست؟ 

مرسی عزیزم

سلام خوبی شما تویی که اومدی امضام بخونی برام دعا کن که چیزی که میخوام بدست بیارم چیزی نمیخوام ترک کنم دعا کنی برام هاا چون امضام خوندی یوهاهاها
برای درمان تنبلی تخمدان داده قرص جلوگیری هم هست عوارض انچنانی نه فقط عصبیم کرده

قبلش سایزت کوچیک بوده؟ فک میکنم این قرصا برای ماها ک کوچیکیم کلا تاثیر نداره

دل مرنجان، که ز هردل به خدا راهی است :)

بزرگ بشه به هیکلت نخوره مسخره نیست ؟

دغدغه چیو داری ؟

من روانشناس نیستم پس جواب اشخاص ناراحت و عصبانی و بی ادب رو نمیدم که حالشون بدتر نشه / جنسیت ، اسم ، محل تولد ، سکونت ، نژاد ، قوم ، دین ، مذهب ، گذشته ، حال ، اینده ، رنگ پوست ، چشم ، قد ، وزن ، زبان ، سن ، سواد اصلا مهم نیستن / انسانیت ، امانت داری ، ادب و اداب خیلی مهم هستن / اکثرا رو دوست داشته باش و به عده کمی عشق بورز و به هیچ کس اعتماد و خیانت نکن / با ادبها و بی ادبها خیلی مهمن چون اداب زیستن رو به انسانها یاد میدن / پیشاپیش از همه عزیزان و سروران تشکر و عذر خواهی میکنم / اگه جواب کسی رو ندادم حمل بر بی ادبی نشه یعنی تعلیق شدم یا به سرای باقی شتافتم
اره کوچیک بود یکی دوسایز اضافه کردم

عزیزم تاثیرش موندگاره؟

☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس💖

verdigris | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز