تاحالا شده یه حرف و جلوجلو بزنید وپشیمون شید.. ی موضوعی و گفتم هرچند بالاخره بابد میگفتم ولی الان گفتمش ب خانوادم الان حس میکنم شررر شده ازصب دارم بخودم فحش میدم ک چرا گفتممممم چرا گفتمممم... شماتو این شرایط چجوربرخوردمیکنید... البت بگم ک اول تااخر باید میگفنم و هربارم ک میگفتم همین دردسراروداشتیم