2789
عنوان

فقط یک دلیل...

| مشاهده متن کامل بحث + 349 بازدید | 58 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بدم اومد ازت بیزارم ازت چون فقط به فکر خودتی 

بیچاره میکنی خانوادتو تو نمیفهمی مرد چقدر احمقن نمیفهمی چجوره داغ دل مادرتو جزغاله میکنن

بپر اره بپر .... متاسفم برات

ما داستان را از زبان شیطان نشنیده ایم 

دلیل میخوای؟؟ هزینه ی کفن و دفن خیلی گرون شده هزینه ی سنگ قبر همین طور حداقل اگر میخای بمیری ابرو ...

حرفات خیلی سرد بود 😂 

نه نمیخوام بمیرم میخوام موفق بشم خیلی خیلی زیاااد 

چه بخوایی چه نخوایی قراره بمیریم پس تا وقتی که تاریخ انقضامون تموم نشده زندگی کن  چه سخت چه آ ...

الان خیلی سختمه ولی کاش آخرش نتیجه قشنگ باشه کاش نگم پشیمونم از چهار سال پشت کنکور موندن 

با مردنت هیچی عوض نمیشه بمون و درستش کن:)

دقیقا

با بیرون رو نگاه کردن فقط این میاد تو ذهنم از پنجره بیرونا نگاه بدون تو هیچ خبری نیست.. پاشو یه کاری کن.‌.

حرفات خیلی سرد بود 😂  نه نمیخوام بمیرم میخوام موفق بشم خیلی خیلی زیاااد

😂 افرین حالا شد

میخواستم شعارگونه پیام بدم 

گفتم چ کاریه بزار حقیقت را بگم گرچه تلخ ولی حقه😂

1 ممکنه نمیری دست و پات بشکنه و دردت 10000 برابر شه 2 این دنیا عذاب بکشیم بلاخره تموم میشه ولی اون ...

چشم 😞😂

ولی منم نمیخوام بمیرم فقط میخوام دیگه بشه بتونم موفق بشم این همه صبر یه موفقیت عظیم می‌خواد 

اگه بپری تایپیک زدی نصفه میمونه اول قفل کن بعد بپرما بفهمیم رفتی پریدی

نه نمیپرم 😂

اتفاقا من دارم به بقیه امید میدم


 بنظرم این تایپیک باید باید بمونه هر خواست بمیره خدا اتفاقی اینو نشونش بده😁

وای چرا اینقد درگیر درسی مگه کول زندگی درسه؟؟

واقعاً درک نمیکنم اونایی که اینو میگن تازه حتماً میخوای بعدش بگی برو یه کار دیگه کن همه چیز کنکور نیست

مرهم نیستین با سوالای بیخود درد نباشید 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792