shinizr مدیر استارتر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 عنوان فقط یک دلیل... 349 بازدید | 58 پست کنار پنجره طبقه سوم نشستم فقط یه دلیل بیار نپرم پایین...خودمم نمیخوام بمیرم چون هنوز بازی تموم نشه ولی نمیتونم تلاش کنم نمیتوم ادامه بدم 1403/03/09 | 12:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
parii777 عضویت: 1403/02/23 تعداد پست: 2462 حالا بمونی چی میشه مگفک کردی اونور چخبره خدای خوبم لطفا ببخش منو از ثانیه و کنارم باش که جز تو هیچ پناهی نیست ❤️ خدایا توروخدا خودت باش همیشه
shinizr مدیر استارتر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 هنوز کسایی هستن که دوستت دارن:) آره مامانمبهش پیام دادم هنوز ندیده وگرنه جواب میداد
shaghyy عضویت: 1402/12/02 تعداد پست: 2383 من بودم میپریدم اگه الانم مکانشو داشته باشم میپرسم اگه خسته ای اگه کشش نداری اگه دلت میخواد از دست این آدما راحت شی بپر ❤️✨
shinizr مدیر استارتر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 بمون برنج خیسوندم وقت ندارم فردا امتحان دارم باید بخونم هر چند نمیفهمم
ssssaaaddd عضویت: 1403/03/09 تعداد پست: 257 یه ضرب المثل عربی هست که میگهاگه میخوای خود کشی کنی خودتو بنداز تو دریا اگه درست و پا بزنی یعنی میخوای زنده بمونی
dria1396 عضویت: 1403/01/01 تعداد پست: 9098 دلیل میخوای؟؟هزینه ی کفن و دفن خیلی گرون شدههزینه ی سنگ قبر همین طورحداقل اگر میخای بمیری ابرو ریزی درست نکن برا خانواده ت برو خودتو بنداز جلو یه ماشین ک حداقل دیه ت را بگیرنیا برو تو خواب بمیر😐بازم دلیل میخای!😑
heyyyyyyyyy عضویت: 1402/01/30 تعداد پست: 2010 چه بخوایی چه نخوایی قراره بمیریمپس تا وقتی که تاریخ انقضامون تموم نشده زندگی کن چه سخت چه آسون زندگی کن باور کن میگذره ،همه چی میگذره چه غم و چه شادی
mobinaa84 عضویت: 1402/11/05 تعداد پست: 4298 با مردنت هیچی عوض نمیشه بمون و درستش کن:) به عینکی ها احترام بزارین اونا واسه دیدن شما خرج میکنن🤓😇