2789
عنوان

بدبخت شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 14511 بازدید | 42 پست
خریت کردم همیشه زردچوبه ماست میزدم الان نوشته بود دارچین با عسل خریت کردم نداشتیم با همون ماست و ...


من دارچین و عسل و زردچوبه رو همیشه میزنم به پوستم.همیشه هم قرمز میشه و چند ساعت بعد خوب میشه.

۱۷۶ جان                                                                           ۱۷۶ آرزو                                                                           ۱۷۶ استعداد پرپر شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دارچین و عسل و زردچوبه رو همیشه میزنم به پوستم.همیشه هم قرمز میشه و چند ساعت بعد خوب میشه.

وای من دفعه اولم بود خیلی ترسیدم

هوووف

الان ماستو شستم یه کم بهتر شد

وای من دفعه اولم بود خیلی ترسیدم هوووف الان ماستو شستم یه کم بهتر شد


ماست رو من نزدم به پوستم تا به حال.ولی نگران نباش فردا صبح رفع میشه.

۱۷۶ جان                                                                           ۱۷۶ آرزو                                                                           ۱۷۶ استعداد پرپر شده
چیکارمیکنه پوستو؟


دارچین لایه برداره و عسل محافظت کننده پوسته.زردچوبه هم ضدالتهابه و هم ضد عفونی کننده.پوست رو شاداب میکنه

۱۷۶ جان                                                                           ۱۷۶ آرزو                                                                           ۱۷۶ استعداد پرپر شده
دارچین لایه برداره و عسل محافظت کننده پوسته.زردچوبه هم ضدالتهابه و هم ضد عفونی کننده.پوست رو شاداب م ...

اره دقیقا دارچینو که می شستم مثل دونه های اسکراب بود

الان صورتتو خوب بشور با وازلين يا ويتامين دي خوب يك لايه ضخيم چربش كن همين تجربه دارم كه ميكم ماست نزن اسيد لاكتيك داره ميسوزونه الان پوستت نازك شده هيچي نزن اگر وازلين نداري يا ويتامين دي با يك كرم ساده چربش كن

خدا کنه. وحشت کردم مرسی    


😘😘😘قربونت

۱۷۶ جان                                                                           ۱۷۶ آرزو                                                                           ۱۷۶ استعداد پرپر شده

اکه هیچ کدوم رو نداری

امپول دگزا اگه داری بمال به پوستت 

البته اونم زیادش خوب نیست 

ولی حالا یه بار عیب نداره


ریشه اعتقاد از آنجا خشک میشود که بخواهند تحمیلش کنند ... برتولت برشت 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792