2777
2789
عنوان

بدبخت شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 14546 بازدید | 42 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه قالب یخ مالیدم رو پوستم فایده نداشت الانم ماست و خیار گذاشتم اگه بمونه چی چه خاکی به سرم بریزم

منم یه بار از کانال صدف بیوتی این ماسکو یاد گرفتم و گذاشتم پوستم سوخت

بعد از 2-3 روز اوکی میشه

یه کم ماست خنک گذاشتم فقط؛دیگه دستکاریش نکن

زینک اکساید هم بذاری خوبه

گر تو گرفتارم کنی، من با گرفتاری خوشم!داروی دردم گر تویی، در اوج بیماری خوشم!
ارره منم همین کارو کردم ماست و خیار گذاشتم زودی شستم کاش زود خوب شه فردا باید برم سرکار

ایشالا زود خوب شی

احتمال داره فردا خوب شه؛بستگی به میزان آسیبش داره

گر تو گرفتارم کنی، من با گرفتاری خوشم!داروی دردم گر تویی، در اوج بیماری خوشم!
عزیزم دارچین به مقدار پوست رو ملتهب میکنه.من هم میزنم.تا فردا صبح رفع میشه.اگه عسل داری الآن عسل با ...

فقط ملتهب میکنه یا میسوزونه من (ابلیمو+دارچین)زدم خیلی زود سوخت بعد شستم یکی گفت خمیر دندون بزن اونو زدم باز داره میسوزونه

چه کنم

همه صورتم سوخته هنگم الان

سلام عزیزم خوبی
ببخشید من دارچین رو زدم به پیشونیم تا سردردم رفع بشه.  ولی صبح که بلند شدم سوخته بود پوستم.  الان جاش مثل جای مهر مونده.  خیلی ناراحتم شما یه بار این مشکل براتون پیش اومد چکار کردید رفع شد.  ممنون

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز