2777
2789
عنوان

فازش چیه😂

| مشاهده متن کامل بحث + 1125 بازدید | 48 پست

دكتر بنيادي رو تو اينستا سرچ كن، عملايي كه كرده واقعا معركه ست،،، طبيعي و خوشگل، قيمتشم عاليه، ٥/٥

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
قهوه    

سپاسگزارم؛ 😍


آرزوی من، آزادی زنان ایران و تساوی حقوق آنها با مردان است.من به رنجهایی که خواهرانم در این مملکت در اثر بی‌عدالتی مردان می‌برند، کاملاً واقف هستم و نیمی از هنرم را برای تجسم دردها و آلام آنها به کار می‌برم. آرزوی من ایجاد یک محیط مساعد برای فعالیتهای علمی، هنری و اجتماعی زنان است.(فروغ فرخزاد)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آخه تهران نیستم من


آها،،، خودم ميخوام مخ شوهومو بزنم برم پيشش، تا بحال دكتري رو نديدم به اين تميزي عمل كنه

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
اوه من بودم ترجیح میدادم دماغ گنده باقی بمونم  چندشم شد



من نمی تونم تشخیص بدم این پیام دادنش عادیه و مثل شوخیاش واسه رفتار خوب با مریضا و مشتری مداریه ، یا واقعا باید فکر کنم درست نیست

یا فکر می کنم رفته عکسای پیجم رو تا ته دیده که نوع دماغمو بهتر بفهمه، بعد از اونور می گم خب مگه بیکاره؟

چه می دونم والا نمی فهمم چی به چیه


بعدشم می گم اگه اینکاره بود به من گیر نمی داد این همه دختر خوشگل و قروفری اونجا بود. من که همینجوریش قیافه هم ندارم بعد دیروزم بدون یه ذره آرایش با پوست قرمز شده تو آفتاب...

شاید واقعا خله فقط دوس داره معاشرت بامزه کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792