2789
مال قبله گوشی نداشتم مهم نیست من میگم بهشون بدترین نفرین هارو هم میکنم با کسیم اگه خواست ازدواج کنه ...

الان به پدر و مادرت بگو

زندگی واقعی یه چیزی بین اینستا و نی نی سایته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشالله مستقل بشی و با یه مرد واقعی ازدواج کنی عزیزم خوشبخت بشی خدا جواب اون پسر بی شرف هم بده  ...

قربونت بشم مرسی

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!

حق دارم هیچوقت پسر کوچیکمو با داداش بزرگش تنها نمیزارم. ای لعنت به ابن بلوغ. بلوغ پسرا منظورمه .تف به شرف هرچی پسر در حال بلوغه. ازشون بدم میاد. 

چیزی ازشون ندیدم. اما همیشه بهشون مشکوکم .

.

منم تجربه بسیار تلخی در سن ۷ سالگیم دارم 

خیلی درد کشیدم این سالها عذاب کشیدم خود اتهامی کردم افسردگی گرفتم تا سن ۲۰ سالگی تصمیم گرفتم برم روانشناس 

آنا نتونستم ادامه بدم و درمان شم

خیلی سخته خیلی من افسردگی شیدایی گرفتم 

همش کابوووس همش ترس 

بعد از سال ها تو سن ۲۸ به مادرم گفتم 

فک کردین چی گفت بجای همدردی 

کلی سرزنشم کرد الانم ازم متنفره

میرم پیشش یه جوری رفتار می کنه انگاری اضافه 

مواظبم نبود 


ازم نپرسین چه جوری اتفاق افتاد دیوانه میشم

متاهل و البته متعهد (درخواست دوستی بهیچ وجه قبول نمی کنم)

مامانت باهات چطوري برخورد كرده بود قبلا چي گفته بود ك تونستي بري بگي؟

مامانم خیییییلی جا خورد و تعجب کرد ولی گفت نترس خودم حواسم هست بهت..

سنم اخه کم نبود که نتونم بگم و بد و خوب رو تشخیص ندم شاید ۲۰سالم بود و اینکه با مامانم راحتم 

منم تجربه بسیار تلخی در سن ۷ سالگیم دارم  خیلی درد کشیدم این سالها عذاب کشیدم خود اتهامی کردم ...

اگه انقد زندگيت رو تحت تاثير قرار داده سعي كن درمان رو ادامه بدي

نميگم جاي پاياني براش وجود داره ولي تاجايي ك بهتر بشي 

حق دارم هیچوقت پسر کوچیکمو با داداش بزرگش تنها نمیزارم. ای لعنت به ابن بلوغ. بلوغ پسرا منظورمه .تف ب ...

والا من از پیر مردا و ادمای ۳۰ساله هم این کارو دیدم زیاد به بلوغ ربطی نداره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پسر کوچیک تر

linus | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز