2789
خاک عالم🤦‍♀️ باهم درارتباطید؟

اره من خونه مامانمم اونم شهر دیگه دانشجوعه میاد 

میخوام مستقل که شدم پیش همه بگم آبروشو ببرم

دعا کنین بتونم خیلی عذاب میکشم شبا چون میومد سراغم

من از اون به بعد شبا نمیتونم بخوابم گریه میکنم همش🙃💔

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به مادرت نگفتی؟ چند سالتون بود؟ الان چطوری نگاهت میکنه؟

مادرم اگه مادر بود که نمیذاشت جلو چشمش کتکم بزنه

شدیدا پسر پرسته هیچی نتونستم بگم

یبار پیشش گریه کردم گفتم توروخدا بزار من پایین بخوابم بالا نرم 

خداشاهده پاشد انقدر منو زد ناخونم سیاه سیاه شد افتاد

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!
یعنی بهت دست میزد یا میخواست رابطه کامل؟ 

رابطه کامل نه در حد مالیدن و...

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!
چند سالت بود؟ الان باز انجام  میده؟

از ۱۰ ۱۱ سالگیم تا سه چهار سال

الان از خدامه بیاد نزدیکم بزنم ناقصش کنم

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!
ازش فیلم بگیر مدرک داشته باش وگرنه فردا همون مثلا مادرتم قبول نمکنه

مال قبله گوشی نداشتم

مهم نیست من میگم بهشون بدترین نفرین هارو هم میکنم با کسیم اگه خواست ازدواج کنه به دختره میگم 

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!
 زیاد به خودت فشار نیار🙃🙃🙃🙃🙃

😒😒

ولی خوب بودن خیلی راحت تر از خوب نبودنه💪🏻لطفا با من درددل نکنید من خودم به زور شیره سرپام😉😉😉سبز میپوشی، کویر لوت جنگل میشود،عاقبت جغرافیا را هم تو عاشق میکنی❤️در دنیای دیگر حتی اگر گلوله بودی در لوله تفنگ،به سمتم بیا💞

مادرم اگه مادر بود که نمیذاشت جلو چشمش کتکم بزنه شدیدا پسر پرسته هیچی نتونستم بگم یبار پیشش گریه ک ...

ب مامانت بگو عزیزدلم واقعیت رو بگو

اون احمقه، تو از خودت دفاع کن

آرزو میکنم بهترینها برات پیش بیاد

درخواست دوستی هیچ نری پذیرفته نمیشه. کسیکه تو سایت بانوان عضو میشه و به خانمها درخواست دوستی میده پشم شوهر ما هم نیست

ب مامانت بگو عزیزدلم واقعیت رو بگو اون احمقه، تو از خودت دفاع کن آرزو میکنم بهترینها برات پیش بیاد

الان پیش اینام لج بیوفتن روزگارمو سیاه میکنن

میخوام امسال مستقل بشم هر چی شده رو بگم

بعد چشمم تو چشمشون نیوفته کلا برم..

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!
ارع برو از پیش اونا صدرحمت به غریبه

دعام کنین بتونم امسال مستقل بشم دارم نابود میشم🙂

یادم میوفته چشام پر میشه مثل الان

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فرياد وامی دارد…و انسان ها فقط ب فریاد هم می رسند…نه به سکوت هم…!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز