2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه بار تو بازار ... از خجالتیم نتونستم داد برنم ..اون نامردم دستشو کامل کرد لای پام🥺

سلامتی اون رفیقـی که مجازیهــ...امــّــــا...یه جوری برات سنگ صبوره...که هیچکدوم از رفیقای واقــعیـتـــ..به گرد پاش هم نمی رسن …
هنوزم میبینیش؟

اره.

چندوقت پیش هم اومد خواستگاریم.

ولی ردش کردم.


اون‌زمان ک دست مالیم کرد خیلی بچه بودم و خب یادمه.

اما اون فکر نمی‌کرد من چیزی یادم مونده باشه.

شبیه نقطه ویرگولم؛ خواستگار پایان، محکوم ب ادامه...

من یه بار نزدیک بود همچین بلایی سرم بیاد ولی در رفتم 

یارو یه مرد ۵۰یا۶۰ساله غریبه بود 

مامانم بهم گفت برو از مغازه یه چیز بخر 

با خواهر کوچیکم رفتم 

من ۸سال 

اون ۴سال

یارو وسط راه مارو دید به بهانه اینکه خونه فلانی رو پیدا نمیکنم مارو کشوند جلو در یه خونه

هر چی زنگ میزد در باز نمیشد از تو خونه صدا میومد ولی در باز نمیشد که دیگه واقعا لطف خدا بود و گرنه معلوم نبود چه بلایی سرمون میومد 

هی دست میکشید به من! 

من بچه بودم نمیدونستم میخواد چی کار کنه فقط احساس خطر کردم 

یهویی دست خواهرمو کشیدم 

فرار

رفتم تو مغازه که ما رو میشناخت همیشه ازش خرید میکردیم 

به فروشنده گفتم یه مردی دنبالمون میکرده

اونم اومد تو کوچه رو دید زد 

دید خبری نیست خرید ها رو داد بهم

اینقدر بچه بودم عقلم نرسید به فروشنده شماره بدم زنگ بزنه خونمون مامانم بیاد 

باز از مغازه دست خواهرمو گرفتم یه نفس دویدم تا خونه

واسه مامانم که تعریف کردم نگفت اون میخواسته تجاوز کنه

گفت اون میخواسته سرتونو ببره 

دیگه مامان و بابا تا چند سال اجازه ندادن تنهایی جایی بریم .

بعد ها که بزرگتر شدم یکی دوبار دیگه هم مرتیکه رو تو کوچه دیدم که باز با همین ترفند میخواست گولم بزنه ولی من دیگه بچه نبودم میدونستم این یارو متجاوز هست فقط از دستش فرار کردم

الان خدارو شکر چند سالیه ازش خبری نیست انشالله یا تو زندونه یا قبرستونه

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

کسی غلط بکنه بهم تعرض بکنه... یه بار تو تاکسی یه پسره داشت دستشو میاورد بزاره رو پام چنان با آرنج زدم تو شکمش فک کنم دنده هاش شکست چون با نفسی گرفته فوری پیاده شد 🙃😇

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پسر کوچیک تر

linus | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز