2777
2789
عنوان

کات

63 بازدید | 4 پست

سلام واقعا دلم پره دوست دارم با کسی حرف بزنم اما نمیشه

دو روز پیش دوسال شده بود ک باهاش بودم 

خیلی دعوامون میشه سر چیزای چرت 

دیشب دیگه حس کردم تموم شه بهتره و کات کردم 

بشدت حالم بده فک میکنم دیگه همیشه تنهام 💔

این حس الانت خیلی طبیعیه باور کن گول زدن ذهنته مغزت جوری وانمود میکنه انگار این دفعه فرق داره و تا ابد ناراحت خواهی بود قبول نکن حرفاشو خودت هم میدونی سخت تر از ایناشو گذروندی

شما حرف بعدیتم درست،فقط ریپلای نکن..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این حس الانت خیلی طبیعیه باور کن گول زدن ذهنته مغزت جوری وانمود میکنه انگار این دفعه فرق داره و تا ا ...

موضوع اینه این مدت بعد هر بحث من ازش خواستم اشتی کنه و اون نمیخواسته انگار بزور نگهش داشته بودم😭ولی چ کنم 

موضوع اینه این مدت بعد هر بحث من ازش خواستم اشتی کنه و اون نمیخواسته انگار بزور نگهش داشته بودم😭ولی ...

بهترین کار ممکن رو کردی الان این کارو نمیکردی چند سال دیگه با کلی آسیب روحی و حال خراب و دلبستگی بیشتر باید این کارو میکردی 

به جای افسوس و حال بد و فکر ب اون

روی خودت کار کن به خودت افتخار کن که به خاطر خودت این کارو کردی با خودت مهربون باش جورنال نویسی کن به کسی تبدیل شو که اون حتی باورش هم نشه

شما حرف بعدیتم درست،فقط ریپلای نکن..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز