2777
2789
عنوان

رژیم گرفتم

197 بازدید | 27 پست

تقریبا ۴روزه که رژیم گرفتم

باهمسرم باهم شروع کردیم

میخوام اینجا بنویسم و باشما به اشتراک بزارم که انگیزه ام بیشتر بشه

کیا تو رژیمن؟

خدایا امشب خیلی دلم گرفته دلم واسه دلم خیلی میسوزه.....بخدا حق دل من این نیس کاش این کارو با من نمیکردی کااااااش.خداروشکر ک اون روزای کذایی گذشت دیگه هیچوقت نمیخوام بهش فکر کنم.امیدوارم بتونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا امروز که خیلی خوب پیش رفتم و کامل رعایت کردم

خدایا امشب خیلی دلم گرفته دلم واسه دلم خیلی میسوزه.....بخدا حق دل من این نیس کاش این کارو با من نمیکردی کااااااش.خداروشکر ک اون روزای کذایی گذشت دیگه هیچوقت نمیخوام بهش فکر کنم.امیدوارم بتونم
🖐🖐

چند وقته شروع کردی

چه رژیمی داری

خدایا امشب خیلی دلم گرفته دلم واسه دلم خیلی میسوزه.....بخدا حق دل من این نیس کاش این کارو با من نمیکردی کااااااش.خداروشکر ک اون روزای کذایی گذشت دیگه هیچوقت نمیخوام بهش فکر کنم.امیدوارم بتونم
منننن چه رژیمی داری ؟

دکتر تغذیه رفتم

بیشتر سالم خوری هستش 

شما چه رژیمی دلری

خدایا امشب خیلی دلم گرفته دلم واسه دلم خیلی میسوزه.....بخدا حق دل من این نیس کاش این کارو با من نمیکردی کااااااش.خداروشکر ک اون روزای کذایی گذشت دیگه هیچوقت نمیخوام بهش فکر کنم.امیدوارم بتونم
من متفورمین میخورم امیدوارم جواب بده

سرخود؟

یا دکتر

خدایا امشب خیلی دلم گرفته دلم واسه دلم خیلی میسوزه.....بخدا حق دل من این نیس کاش این کارو با من نمیکردی کااااااش.خداروشکر ک اون روزای کذایی گذشت دیگه هیچوقت نمیخوام بهش فکر کنم.امیدوارم بتونم
حتما زیر نظر دکتر یا مشاور باش رژیم اشتباه استپ وزنی میاره من با کالری شماری و ورزش تو ۳ ماه ۱۰ کی ...

بله زیر نظر دکترم

ورزش هم پیاده روی میخوام شروع کنم

خیلی هم عالی شما کم کردین

هنوزم ادامه داره رژیمتون

خدایا امشب خیلی دلم گرفته دلم واسه دلم خیلی میسوزه.....بخدا حق دل من این نیس کاش این کارو با من نمیکردی کااااااش.خداروشکر ک اون روزای کذایی گذشت دیگه هیچوقت نمیخوام بهش فکر کنم.امیدوارم بتونم
من یه کانال دارم تو ایتا اسمش فیت‌شوئه  رژیمش‌و تهیه کردم

موفق باشی عزیزم

امیدوارم منم بتونم به وزن ایده آل برسم

خدایا امشب خیلی دلم گرفته دلم واسه دلم خیلی میسوزه.....بخدا حق دل من این نیس کاش این کارو با من نمیکردی کااااااش.خداروشکر ک اون روزای کذایی گذشت دیگه هیچوقت نمیخوام بهش فکر کنم.امیدوارم بتونم
رفتم دکتر برای چیز دیگه ولی از دکتر پرسیدم گفت اشکالی نداره بخور  شما تجربه ای ندارین ؟

نه من تاحالا نخوردم

ولی از یک دکتر دیگه هم سوال کن بنظرم

حالا فایده هم داره؟

خدایا امشب خیلی دلم گرفته دلم واسه دلم خیلی میسوزه.....بخدا حق دل من این نیس کاش این کارو با من نمیکردی کااااااش.خداروشکر ک اون روزای کذایی گذشت دیگه هیچوقت نمیخوام بهش فکر کنم.امیدوارم بتونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز