نه گلم،،،غذاهاش متفاوته متفاوته،،زرده تخم بلدرچین،،،،سرلاک،،،پنیرخامه ای ،،کره مربا،،،فرنی،،،شیربرنج،،،عدسی،،لوبیا گرم
ناهار ،،کته،،،سوپ قلم،،اگر مناسبش باشه غذای خودمون،،،
عصرونه پوره سیب وموز،،،فرنی،،،بستنی،،،ماست،،،پوره سیب زمینی
شام ابگوشت،،،یا هرچیزی خودمون میخوریم و مناسب هست واسش،،،گاهی هم اشتها نداره همون شیر میخوره میخابه