اگه درسا رو فول باشی احتمالش زیاده دربیای. از الان روی تست هم کار کن. ولی بدون قبول هم نشی هیچ اشکالی نداره. چون تلاشتو کردی.
من به خاطر حساسیت زیادم روی درس کلا تیزهوشان ندادم، ولی نمونه دولتی دادم و بدون خوندن (هر چی در طول سال واسه مدرسه خونده بودم و ایضا امتحان ترم خرداد، همون بود) قبول شدم. پس از الان تلاشتو بیشتر کن و تست بزن و سرعتتو ببر بالا. ان شاء الله قبول میشی. اصلا دیر نیست.
بازم میگم یه وقت یک درصد قبول نشی هم ناراحت نباش و غصه نخوریا! ارزش وجودی ما انسان ها به چیزهای دیگست.
موفق باشی.
اگه میتونی برای کنکور منم دعا کن. ممنون.