2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه درسا رو فول باشی احتمالش زیاده دربیای. از الان روی تست هم کار کن. ولی بدون قبول هم نشی هیچ اشکالی نداره. چون تلاشتو کردی. 

من به خاطر حساسیت زیادم روی درس کلا تیزهوشان ندادم، ولی نمونه دولتی دادم و بدون خوندن (هر چی در طول سال واسه مدرسه خونده بودم و ایضا امتحان ترم خرداد، همون بود) قبول شدم. پس از الان تلاشتو بیشتر کن و تست بزن و سرعتتو ببر بالا. ان شاء الله قبول میشی. اصلا دیر نیست.

بازم میگم یه وقت یک درصد قبول نشی هم ناراحت نباش و غصه نخوریا! ارزش وجودی ما انسان ها به چیزهای دیگست.

موفق باشی.

اگه میتونی برای کنکور منم دعا کن. ممنون.

آره الان سعی می کنم کتابای آبی قلمچی رو بخونم

از چگونگی سطح و کیفیت کتابای آبی قلمچی دوره راهنمایی خبر ندارم ولی مال دبیرستان به عقیده من افتضاحه یه بار خریدم، توبه کردم.


راستی تیزهوشان نهم به دهم میخوای دیگه؟

سلام  من سال ۹۸ ازمون دادم و قبول شدم، سال نهم کلاس کمک درسی نرفتم و حتی یدونه تست هم نزدم&nbs ...



چه خوب که قبول شدین. مدارس فرزانگان رشته انسانی هم دارن؟ چون دوستم که پارسال ازمون داده گفت که حذف شده



درخواست ندید به هیچ عنوان قبول نمیکنم!

چه خوب که قبول شدین. مدارس فرزانگان رشته انسانی هم دارن؟ چون دوستم که پارسال ازمون داده گفت که حذف ش ...

اون سال داشت اما سمپاد نبود دیگه، توی سمپاد ما فقط تجربی و ریاضی داشتیم، انسانی میرفت زیر مجموعه‌ی فرزانگان قلم چی

هر وقت نیاز داشتید با کسی حرف بزنید من همیشه واسه گوش دادن بهتون حاضرم 🦋
اون سال داشت اما سمپاد نبود دیگه، توی سمپاد ما فقط تجربی و ریاضی داشتیم، انسانی میرفت زیر مجموعه‌ی ف ...



امسال داره؟ و اینکه ظرفیت پذیرش توی هر مدرسه چقدره؟ چون میگن از هر رشته تعداد محدودی میخوان💔🤦🏻‍♀️

درخواست ندید به هیچ عنوان قبول نمیکنم!

امسال داره؟ و اینکه ظرفیت پذیرش توی هر مدرسه چقدره؟ چون میگن از هر رشته تعداد محدودی میخوان💔🤦🏻‍♀️

حقیقتا اطلاعاتم اپدیت نیست 

فقط یادمه اونسال واسه تجربی و ریاضی هرکدوم ۱۵ نفر میگرفتن

هر وقت نیاز داشتید با کسی حرف بزنید من همیشه واسه گوش دادن بهتون حاضرم 🦋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792