2777
2789
حقیقتا اطلاعاتم اپدیت نیست  فقط یادمه اونسال واسه تجربی و ریاضی هرکدوم ۱۵ نفر میگرفتن



حالا چی کار باید بکنیم که ما هم جز اون چند نفر باشیم؟ چون ممکنه قبولیا زیاد باشه ولی پذیرش کمه.

درخواست ندید به هیچ عنوان قبول نمیکنم!

حالا چی کار باید بکنیم که ما هم جز اون چند نفر باشیم؟ چون ممکنه قبولیا زیاد باشه ولی پذیرش کمه.

متوجه منظورتون نشدم، تعداد قبولی ها براساس تعداد پذیرشه 

مگر اینکه یکی از کسایی که قبول شده برای ثبت نام اقدام نکنه، اونوقت جاشو میدن به ذخیره ها که این اتفاق بیشتر توی نمونه میوفته، اونایی که تیزهوشان قبول میشن دیگه نمونه نمیرن و جاشونو میدن به بقیه

برای اینکه همون اول کار قبول بشید مطمئن بشید که ریز به ریز کتاب درسی رو بلدید، اول کتاب رو خوب بخونید بعد اگر تونستید برید سراغ تست و نمونه سوال 

و حتما پاسخ نامه ی تشریحی رو بخونید نه تستی

هر وقت نیاز داشتید با کسی حرف بزنید من همیشه واسه گوش دادن بهتون حاضرم 🦋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متوجه منظورتون نشدم، تعداد قبولی ها براساس تعداد پذیرشه  مگر اینکه یکی از کسایی که قبول شده بر ...



چطور توی مبحث ریاضی و علوم قوی بشم؟

همه درسام ۲۰ هستن و علومم عالیه. ولی خب واقعا حوصله ندارم که تمرین کنم. ریاضیم چیزی بین ۱۶ - ۱۷ هست. چطور میتونم برسونمش به ۲۰؟

درخواست ندید به هیچ عنوان قبول نمیکنم!

اگه درسا رو فول باشی احتمالش زیاده دربیای. از الان روی تست هم کار کن. ولی بدون قبول هم نشی هیچ اشکال ...

مرسی که امید دادی منم خیلی رو درس  و در اومدن حساسم 

چشم دعا میکنم شمام برام دعا کن❤️

خدا خیرت بده منم خیلی دلم میخواد قبول بشم😢 من تحلیلیو خوب میزنم و عمومیامم خوبه تقریبا ولی مشکلم ...

منم همینم دقیقا 

نه نمیرم ولی دوس دارم برم از این به بعد تو چی؟

از چگونگی سطح و کیفیت کتابای آبی قلمچی دوره راهنمایی خبر ندارم ولی مال دبیرستان به عقیده من افتضاحه ...

آره نهم به دهم می خوام 

بد نیست کتاباش ولی بازم چاره ای ندارم دیگه همینا رو بزور خریدن و هرچی بیشتر بخرن انتظارشان بیشتره

چطور توی مبحث ریاضی و علوم قوی بشم؟ همه درسام ۲۰ هستن و علومم عالیه. ولی خب واقعا حوصله ندارم که تم ...

توی ریاضی من خودم خیلی روی کتاب وقت نذاشتم، یه روز نشستم کل تمریناشو حل کردم و اونایی که نکته داشتن یا سخت بودن رو علامت زدم که بعدا فقط اونارو دوره کنم، بعدش میرفتم سایت قلم چی تک تک نمونه سوالات مدارس رو حل میکردم و بعدشم تحلیلشون میکردم.

برای علوم حتما حتما متن کتاب درسی رو اول کامل بفهم و بعد ریز به ریز حفظ کن، جاهایی که اشکال داری رو از روی کتابای کمک اموزشی بخون، من واسه علوم سوالای مدارس برتر رو حل میکردم و ماه های اخر چندتا از ازمون های تیزهوشان سالهای گذشته رو هم بررسی کردم.

هر وقت نیاز داشتید با کسی حرف بزنید من همیشه واسه گوش دادن بهتون حاضرم 🦋
توی ریاضی من خودم خیلی روی کتاب وقت نذاشتم، یه روز نشستم کل تمریناشو حل کردم و اونایی که نکته داشتن ...



فرایند تحلیل ازمون چطوریه؟ یعنی وقتی میگن آزمونو تحلیل میکنیم منظورش اینه که میرن پاسخنامه رو چک میکنن ببینن که فلان سوال با چه تکنیکی حل شده؟


درخواست ندید به هیچ عنوان قبول نمیکنم!

سلام عزیزم . وقتت بخیر. داخل یک تاپیکی دیدم که حس ششم هستید . میشه سوال من هم جواب بدید🙏😢 یک خواستگاری دارم که از طریق واسطه چند سری بیان کردن تا شماره بهشون دادیم. ولی هنوز زنگ نزدن . بنظرتون زنگ میزنن ؟ میشه حستون رو راجع بهش بگید . 

تو مگه حس شیشم نیستی؟ با حس ششمت گزینه ها رو بزن😐😂

بابا نمیشه که آخه🤣🤣فرق میکنه تو زندگی چون هم زندگی سختی داشتم و همیشه تو خانواده و دوستان حسام درست بود بهم میگن حس ششمی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792