2777
2789
عنوان

زن باسیاست

2294 بازدید | 61 پست

من خیلی ساده و خنگم...چن وقتیه شوهرم یه رفیقی داره اومده بودن خونمون خانمش هم بود یه زن خوشگل...خوشگلیش بکنار که خیلی تو چشمه و دلبر بود...بعد یکم که باهاش حرف زدم دیدم که چقدر ازین بشر میتونی چیز میز یاد بگیری چه زن با سیاستیه که علاوه به اینکه شوهرشو تو مشتش داره خانواده همسرش هم همینقدر با احترام تو مشتش داره 

اصلا کراش زدم روش خییلی با سیاست و مهربون بود 

واقعا چه طوری میشه ادم رو شخصیتش کار کنه اینجوری با سیاست بشه 

اصلا بنظرتون اینجور چیزا ذاتیه یا یاد میگیرن؟بنظر منکه ذاتیه

جایی کتابی،ویدیویی،پیجی چیزی هست در این مورد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خود من مامان خاله مادربزرگم کلا بشدت مظلوم بودن من اونا کردم تجربه و از عمه هام یاد گرفتم 

دقیقا  منم خیلی سعی میکنم مثلشون نباشم حتی از شدت نارحتی در مورد بعضی کاراشون حس میکنم از اونور بوم میوفتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792