سلام دخترهای که ۲۴ یا ۲۵ سالتون هست شماهم مثل من ازدواج نکردید حس تون چیه نمیگید ای کاش مثل دهه ۸۰ ای ها ماهم ازدواج کرده بودیم و اینکه شماهم خواستگار کم داشتید ؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اگر ازدواج کرده بودی مثل من بودی عزیزم مادر یه پسر هفت ماهه توپول که همش بی دلیل گریه م ...
خدا پسر تون رو واستون حفظ کنه عزیزم منم عاشق بچه هام اره شاید زود ازدواج کرده بودم الآنم بچه ام مدرسه هم می رفت 🤣 دانشگاه هم تمومشده ولی دلم میخواست منم ازدواج میکردم اکثر همکلاسی هام ازدواج کردند من هنوزم مجردم 🤣