2777
2789
عنوان

تنهایییی

432 بازدید | 57 پست

کسی هس تنها زندگی کنه خونه مجردی؟

با تنهایی چیکار میکنید اگه کسی نداشته باشید نه خانواده نه دوستی دارم نه فامیل نه دوس پسر هیچکدوم نداشته باشید  چ حال میشید


سلطان خنده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با کارم سرمو گرم میکنم.... تو کارم مسولیت قبول میکنم تا ذهنمو درگیر کنه

گرچه بازم میایی خونه احساس خلا میکنی 

برای شاد بودن منتظر جمعه نباش ، منتظر تابستان نباش ، منتظر کسی ک دوستت داشته باشد نباش ، شادی وقتی بدست میاد ک منتظر اتفاقی نباشی ................................... بهترین انتقام از کسی ک آزارت داده اینکه ک در نبودنش شاد باشی

احتمالا گاهی میام نی نی سایت می گردم. 

واقعا حال جالبی نیست. 

هم تجربه خوابگاه دارم. هم خانواده. تجربه ازدواج ندارم.

تا می تونی تنهایی اتو پر کن ولی از تنهایی فرار نکن. 

دوست هم تا جایی به کارت میاد.

یه وقت بابت تنهایی ات رفیق ناباب نگیر

برای تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان صلوات❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز