سلام خانماا
من دیسک کمر دارم تاپیکهای قبلیمو نگا کنین متوجه میشین با زجه زدن و گریه کردن شبا میومدم تاپیک میزدم تا بتونم ی راه چاره ای پیدا کنم دردم کم شه شبا بتونم بخابم
الان خداروشکر ۱۵ شبه راحت خابیدم نمیگم درد ندارم دارم ولی اصلاااااااا شبا نمیتونستم بخابم رفتم عطاری گفتم چیزی دارین برای دیسک کمر روغن عرق النسا رو بهم داد گف خیلی خوبه من چون همه روغنارو استفاده کردم باور نکردم راستش دیگ گفتم اینم امتحان کنم. یکیم تاپیک چن ساله پیش زده بود ک گیاه ایارج خریده ولی من گرفتم قرصشه گیاهیه شبا دوتا میخورم روغنم شبا میزنم قرص ایارج اون خانمه گفته بود ۴۰ روز روزی دوتا با هر وعده ک میشه ۶ تا ولی من دوتا هر شب میخورم
درد خیلییییییییییییی فرق کرده میزد ب سیاتیکم دردش تو باسنم درد شدیدااااا راستش گفتم بزار خوب شدم بیام بگم ولی باز دلم طاقت نیاورد دردشو کشیدم میدونم چقد بده گفتم بگم بهتون