2777
2789
عنوان

دیسک کمر

16213 بازدید | 37 پست

سلام خانماا 

من دیسک کمر دارم تاپیکهای قبلیمو نگا کنین متوجه میشین با زجه زدن و گریه کردن شبا میومدم تاپیک میزدم تا بتونم ی راه چاره ای پیدا کنم دردم کم شه شبا بتونم بخابم 

الان خداروشکر ۱۵ شبه راحت خابیدم نمیگم درد ندارم دارم ولی اصلاااااااا شبا نمی‌تونستم بخابم رفتم عطاری گفتم چیزی دارین برای دیسک کمر روغن عرق النسا رو بهم داد گف خیلی خوبه من چون همه روغنارو استفاده کردم باور نکردم راستش دیگ گفتم اینم امتحان کنم. یکیم تاپیک چن ساله پیش زده بود ک گیاه ایارج خریده ولی من گرفتم قرصشه گیاهیه شبا دوتا میخورم روغنم شبا میزنم قرص ایارج اون خانمه گفته بود ۴۰ روز روزی دوتا با هر وعده ک میشه ۶ تا ولی من دوتا هر شب میخورم

درد خیلییییییییییییی فرق کرده میزد ب سیاتیکم دردش تو باسنم درد شدیدااااا  راستش گفتم بزار خوب شدم بیام بگم ولی باز دلم طاقت نیاورد دردشو کشیدم میدونم چقد بده گفتم بگم بهتون

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا عمل نمیکنی خدایی نکرده اگه عصبا رو درگیر کنه ممکنه فلج بشی

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
۲۱ سالمه😕

خب باشه عزیزم بهتر از اینه که عذاب بکشی یه دکتر کار بلد میرفتی ببین نظرش چیه بعد هرچی سنت بره بالاتر بیشتر اذیت میشی الان سنت پایین تره عمل کنی دوره نقاحتت راحتره

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱
چرا عمل نمیکنی خدایی نکرده اگه عصبا رو درگیر کنه ممکنه فلج بشی

کرک و پر بیچاره رو ریختی که با این روحیه دادنت😐😐😐

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱
خدانکنهههه😟 کسایی ک عمل کردن بازم درد دارن

نه عزبزم من دوسال و.نیم عمل کردم هیچ درد ی ندارم ولی قبل عمل علائم شمارو داشتم از درد داد میزدم دکتر رفتم عصبای پام درگیر شده بود و گفت ممکن بود فله بشی

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
کرک و پر بیچاره رو ریختی که با این روحیه دادنت😐😐😐

واقعیت و گفتم مهربونم 

چون من علائم این کاربر عزیز و داشتم و دکتر گفت اگه عمل نمیکردی ممکن بود فلج بشی 

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
خب باشه عزیزم بهتر از اینه که عذاب بکشی یه دکتر کار بلد میرفتی ببین نظرش چیه بعد هرچی سنت بره بالاتر ...

۵ تا دکتر رفتم بابا همشونم مسکن دادن

نمیخام ب قرص عادت کنم روغن میزنم همون مث مسکن عمل میکنه حالا گفتن برم استخر و فیزیوتراپی اینو میزنم تا وقت کنم اینارم انجام بدم

واقعیت و گفتم مهربونم  چون من علائم این کاربر عزیز و داشتم و دکتر گفت اگه عمل نمیکردی ممکن بود ...

میدونم ولی من جای اسی ترسیدم 😂😂

بهترین گزینه همین عمله چون راحت میشه

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱

قدیما یه مرد کاربلد دیسک مادرمو درمان کرد وگفت چهار روز استراحت کنه.چون بعد یکسری کارهایی که دیسکشو انداخت با سقز و... کاملا کمرشون بست تا ۴۰روز . من خودم از دومهره دیسک دارم و گودی کمر.  و با روغن سیاه دانه و  بادام تلخ آروم میشم. توصیه دکتر خیراندیشه. یه سرچ کن خیلی خوبه ورزش هم گفته

نه عزبزم من دوسال و.نیم عمل کردم هیچ درد ی ندارم ولی قبل عمل علائم شمارو داشتم از درد داد میزدم دکتر ...

نمیدونم والا دکتر ک چیزی بهم نگف آخه خیلیا هستن سیاتیک دادن دادن عمل نکردن آدم میمونه چی بگه بدن هر کسی ی جوری واکنش نشون میده 

میدونم ولی من جای اسی ترسیدم 😂😂 بهترین گزینه همین عمله چون راحت میشه

اره عزیزم بهترین درمان عمل 

چون دارو موقت درد و تسکین میده و باعث پیشرفت بیماری میشه

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز