2777
2789
عنوان

دیسک کمر

| مشاهده متن کامل بحث + 16220 بازدید | 37 پست
من کمرم درد نمیکرد پاهام و لگنم بشدت درد میکرد ب طوری ک شبا از درد نمیخابیدم سرویس بهداشتی ایرانی اص ...

من عکسم گرفتم🤦‍♀️ حتی فوق روماتولوژی رفتم که شاید دردا از مشکلات روماتولوژی باشه ولی نتیجه نگرفتم. یکی از دکترایی که رفتم جلو شوهرم گفت تو هایپررفلکسی داری این افتاده زبون شوهرم میگه تو فقط رفلکسات بالاس هیچ مشکلی نداری. میترسم آخرش قطع نخاع شم کسی گردن نگیره😐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من عکسم گرفتم🤦‍♀️ حتی فوق روماتولوژی رفتم که شاید دردا از مشکلات روماتولوژی باشه ولی نتیجه نگرفتم. ...

🤣🤣🤣عزیزم انشالله ک هیچی نیست مراعات کن ب هیچ عنوان خم نشو ی چی میخای برداری بشین بردا

از توالت فرنگی استفاده کن حتما

رو زمین نشین❌

از تشک طبی استفاده کن

زیاد سر پا وای نستا

پیاده روی کن 



خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
ان شاءالله ک خوب بشن واقعا دردش خیلی بده دستشویی فرنگی استفاده کنن خوبه

الان دیگه فرنگی استفاده میکنه

قربونت همچنین خودت

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز