واااای خانماااااااااا من دیگ رد دارم نمیدونم چیکار کنممم😭😭😭😭😭لعنت ب دیسک کمر لعنت نمیدونم اصلا از کجا پیداش شد😭😭😭موقع راه رفتن میلنگم الان ۱۰ ماههههههع کمم نیس از این دکتر ب اون دکتر هر کی هر چی گفته انجام دادم فقط فیزیو و استخر نرفتم.دیشب انقدررررر افتضاح درد میکرد ک میخاستم بمیرم نمیتونم پامو دراز کنم بزارم رو هم انقدر وحشتناااااااااااک درد میگیره ک خدا میدونه دیشب تا صب بیدار بودم فقط سه ساعت خابیدم گفتم نخابم شاید بهتر شدم خابم برد ولی انگار ن انگار ی جوری درد میکنه دراز کشیدنی انگار پام خورد شده اصلا نمیدونم چ جوری بگم کمر تا پای راستم باسنم افتضاحححححح درد میکنه تورو قرآن راهی هس ب جز عمل دردش حداقل کم شه دارم میمیرم از بی خابی میکنم خوردم ولی اصلا دردش کم نشد.تورو خداااااا راهی هست بگید ۲۱ سالمه هنوز ولی نمیدونم این چند ماه چ جوری گذشته😭😭😭😭
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.