2777
2789
عنوان

دیسک کمر

357 بازدید | 23 پست

واااای خانماااااااااا من دیگ رد دارم نمیدونم چیکار کنممم😭😭😭😭😭لعنت ب دیسک کمر لعنت نمیدونم اصلا از کجا پیداش شد😭😭😭موقع راه رفتن  میلنگم الان ۱۰ ماههههههع کمم نیس از این دکتر ب اون دکتر هر کی هر چی گفته انجام دادم فقط فیزیو و استخر نرفتم.دیشب انقدررررر افتضاح درد میکرد ک میخاستم بمیرم نمیتونم پامو دراز کنم بزارم رو هم انقدر وحشتناااااااااااک درد میگیره ک خدا میدونه دیشب تا صب بیدار بودم فقط سه ساعت خابیدم گفتم نخابم شاید بهتر شدم خابم برد ولی انگار ن انگار ی جوری درد میکنه دراز کشیدنی انگار پام خورد شده اصلا نمیدونم چ جوری بگم کمر تا پای راستم باسنم افتضاحححححح درد میکنه تورو قرآن راهی هس ب جز عمل دردش حداقل کم شه دارم میمیرم از بی خابی میکنم خوردم ولی اصلا دردش کم نشد.تورو خداااااا راهی هست بگید ۲۱ سالمه هنوز ولی نمیدونم این چند ماه چ جوری گذشته😭😭😭😭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


" هر کی هر چی گفته انجام دادم" یکم توضیح بده ببینم چکارایی کردی شاید تونستم راهنماییت کنم

ورزش.بادکش.گفتن برو طب فیزیک رفتم چند جلسهههه ولی خوب نشدم با روغن مالش دادم دارم میمیرم از خاب و دردش نمیدونم چی کنم😭😭😭

ورزش.بادکش.گفتن برو طب فیزیک رفتم چند جلسهههه ولی خوب نشدم با روغن مالش دادم دارم میمیرم از خاب و در ...

اینکارارو کردی پس چرا بهتر نشدی

نکات بهداشتی رو رعایت میکنی ؟ایستادن و نشستن و خوابیدن و...؟

پزشک عمومی

اینکارارو کردی پس چرا بهتر نشدی نکات بهداشتی رو رعایت میکنی ؟ایستادن و نشستن و خوابیدن و...؟

ارههههه نمیدونم چرااااااااااااا 

ممکنه از سردی باشه؟

چون دیشب زهر ماررررررر کله پاچه خوردم دردم بدترررررررر بدتررررررررر شد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز