2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با پودر کیک درست کن توقابلمه 

بعدشم چرا همه دنبال پف کیکن مهم طعم کیکه 

اونروز یه کیک سیب کاراملی درست کرده بودم اصن پف نداشت 

ولی معرکه بود🙂

چه حوصله ای دارین برای تلافی..به قول محمود درویش:``همین تورا بس که من دیگرتورا آنطور که میدیدم نمی بینم``

فقط تمام مواد رو به همون اندازه که توی دستور هست بریز احتمالا وانیل کم ریختی یا موقع هم زدن تخم مرغ وانیل نزدی بعدش زدی 

من پیشنهاد میکنم در کنار وانیل سر قاشق خیلی کم پودر هل هم بریز

لطف حق با تو مداراهاکند     چون که از حد بگذرد رسوا کند
شعله پخش کن بزار دما کم و دم کنی بزار 

الان باید تو قالب بریزم قالب و تو قابلمه بذارم؟

چون یکی از دوستام تو قابلمه آب میریخت بعد پایه میذاشت تو قابلمه کیک و میذاشت ر‌وش

فقط تمام مواد رو به همون اندازه که توی دستور هست بریز احتمالا وانیل کم ریختی یا موقع هم زدن تخم مرغ ...

الان برای کیک هویج گردو زده ۴تا تخم مرغ زیاد نیست؟

با پودر کیک درست کن توقابلمه  بعدشم چرا همه دنبال پف کیکن مهم طعم کیکه  اونروز یه کیک سی ...

صد البته که طعم مهمه🥺اما پف هم میخوام

میشه طرز تهیه شو بدی

الان باید تو قالب بریزم قالب و تو قابلمه بذارم؟ چون یکی از دوستام تو قابلمه آب میریخت بعد پایه میذا ...

اره اینجوری ام میشه من مستقیم میریزم تو قابلمه کوچیک ک از نیم ساغت قبل گذاشتم گرم بشه و ...چهل مین زمان پخت

 من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود 💔🖤🥺
الان برای کیک هویج گردو زده ۴تا تخم مرغ زیاد نیست؟

من بیشتر دو تا تخم مرغ نمیزنم 

برو تاپیک کاربر  دلبرماوحشی دستورپختاش خیلی خوبه 

لطف حق با تو مداراهاکند     چون که از حد بگذرد رسوا کند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز