2777
2789

عزیزم مثبته مبارک باشه 

😻تازه اول راهی احتمالا ۴ هفتته انشالله بسلامتی بغل بگیریش

بعد از چند روز تاخیر ازمایش دادین؟

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فداتشم مرسی گلم انشالله♥♥ دو روز 

مثبته گلم برو دکتر ازمایشت و نشون بده ببینه نیازه مجدد تکرار بشه یا نه 

الانم حسابی استراحت کن گلم

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
اره عزیزم طبیعیه 

عزیزم من الان ۸ هفتم سرما خوردم انگاری سرم سنگینه گاهی درد میگیره بینیم کیپ شده بعد گلوم گرفتس چکار کنمممم 

به این فکر کن که خدا با این عظمتش دوست داره 
عزیزم من الان ۸ هفتم سرما خوردم انگاری سرم سنگینه گاهی درد میگیره بینیم کیپ شده بعد گلوم گرفتس چکار ...

برو پیش دکترت عزیزم باهاش مشورت کن ببین چه دارویی برات تجویز میکنه چون بارداری از سرخود چیزی مصرف نکن

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز