mmmahdye مدیر استارتر عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 46 عنوان سوال 295 بازدید | 26 پست سلام خانوما کسی از آزمایش سر درمیاره؟ میشه بگید چند هفتمه؟ 1402/11/04 | 13:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27081 🤰 خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.
maman_ferferi عضویت: 1402/08/13 تعداد پست: 2363 عزیزم مثبته مبارک باشه 😻تازه اول راهی احتمالا ۴ هفتته انشالله بسلامتی بغل بگیریشبعد از چند روز تاخیر ازمایش دادین؟ •گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
mmmahdye مدیر استارتر عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 46 عزیزم مثبته مبارک باشه 😻تازه اول راهی احتمالا ۴ هفتته انشالله بسلامتی بغل بگیریش بعد از چند ... فداتشم مرسی گلم انشالله♥♥دو روز
نفس5nn عضویت: 1400/07/08 تعداد پست: 927 مبارکه عزیزم برا من دو روز بعد موعد ۱۲۰۰ بود طبیعیه؟؟ به این فکر کن که خدا با این عظمتش دوست داره
maman_ferferi عضویت: 1402/08/13 تعداد پست: 2363 فداتشم مرسی گلم انشالله♥♥ دو روز مثبته گلم برو دکتر ازمایشت و نشون بده ببینه نیازه مجدد تکرار بشه یا نه الانم حسابی استراحت کن گلم •گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
یه_مردادی_دواتیشه عضویت: 1397/12/26 تعداد پست: 12164 اولاشی مامانم همیشه میگه من ۹ ماه سختی کشیدم ک قلبت شکل بگیره نذار یکی تو ده ثانیه بشکونه بره
بانو۷۶ددتدرقثث عضویت: 1402/07/25 تعداد پست: 1478 🤰 ایشون زحمت کشیدن بارسم شکل توضیح دقیق دادن 😂😂 خداوند افریننده نامکن هاست درحالی ک انسان اشرف مخلوقات است بر ناممکن ها میگرید
maman_ferferi عضویت: 1402/08/13 تعداد پست: 2363 مبارکه عزیزم برا من دو روز بعد موعد ۱۲۰۰ بود طبیعیه؟؟ اره عزیزم طبیعیه •گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
نفس5nn عضویت: 1400/07/08 تعداد پست: 927 اره عزیزم طبیعیه عزیزم من الان ۸ هفتم سرما خوردم انگاری سرم سنگینه گاهی درد میگیره بینیم کیپ شده بعد گلوم گرفتس چکار کنمممم به این فکر کن که خدا با این عظمتش دوست داره
maman_ferferi عضویت: 1402/08/13 تعداد پست: 2363 عزیزم من الان ۸ هفتم سرما خوردم انگاری سرم سنگینه گاهی درد میگیره بینیم کیپ شده بعد گلوم گرفتس چکار ... برو پیش دکترت عزیزم باهاش مشورت کن ببین چه دارویی برات تجویز میکنه چون بارداری از سرخود چیزی مصرف نکن •گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
mmmahdye مدیر استارتر عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 46 مبارکه عزیزم برا من دو روز بعد موعد ۱۲۰۰ بود طبیعیه؟؟ فدات گلم همچنینن.. اره دیگ سن جنین بیشتره اینطوری
mmmahdye مدیر استارتر عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 46 برو پیش دکترت عزیزم باهاش مشورت کن ببین چه دارویی برات تجویز میکنه چون بارداری از سرخود چیزی مصرف نک ... نه رفتم برای شنبه برام سونو نوشته
mmmahdye مدیر استارتر عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 46 مثبته گلم برو دکتر ازمایشت و نشون بده ببینه نیازه مجدد تکرار بشه یا نه الانم حسابی استراحت کن ... وای اگ بتونم سر جام بشینم 🤣🤣