2777
2789

عزیزم مثبته مبارک باشه 

😻تازه اول راهی احتمالا ۴ هفتته انشالله بسلامتی بغل بگیریش

بعد از چند روز تاخیر ازمایش دادین؟

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فداتشم مرسی گلم انشالله♥♥ دو روز 

مثبته گلم برو دکتر ازمایشت و نشون بده ببینه نیازه مجدد تکرار بشه یا نه 

الانم حسابی استراحت کن گلم

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
اره عزیزم طبیعیه 

عزیزم من الان ۸ هفتم سرما خوردم انگاری سرم سنگینه گاهی درد میگیره بینیم کیپ شده بعد گلوم گرفتس چکار کنمممم 

به این فکر کن که خدا با این عظمتش دوست داره 
عزیزم من الان ۸ هفتم سرما خوردم انگاری سرم سنگینه گاهی درد میگیره بینیم کیپ شده بعد گلوم گرفتس چکار ...

برو پیش دکترت عزیزم باهاش مشورت کن ببین چه دارویی برات تجویز میکنه چون بارداری از سرخود چیزی مصرف نکن

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز