2777
2789
عنوان

بارداری

152 بازدید | 24 پست

سلام خانوماا میشه راهنماییم کنید ممنون..  من دوماه ک جلو گیری ندارم و ماه قبل پریودیم 19 روز عقب افتاد تست گذاشتم حاله افتاد رفتم ازمایش منفی بود فه کردم کیست دارم رفتم سونو دکتر گفت کیست هم نداری..  الان این ماه باید 27 برج میشدم 28 شدم و فقط همون 28 یه لکه قرمز روشن کوچیک روی لباس زیرم دیدم و الان 4 روز میگذره هیچ لکه یا خونریزی ندیدم..  بی بی چک گذاشتم امروز دوتا خط افتاد یعنی باردارم؟؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره بارداری منم امروز گذاشتم باردار بودم متاسفانه دعا کنین سقط بشه

چرا گلم؟میشه بگی چند ماه بعد عروسی اقدام کردی

شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
مرسی عزیزم اما خب  اون لکه خون چی بود؟  باشگاه میرم ضرر داره؟  

والله باشگاه رو نمیدونم،من عقدم باردار نشدم نمی‌دونم چیه اما برا همه اونطوری میشه شنیدم،چن ماه بعد عروسی اقدام کردی اجی؟برو دکتر تا سفارش های لازم رو بگخ

شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
چرا گلم؟میشه بگی چند ماه بعد عروسی اقدام کردی

من دوتا بچه دارم دیگه نمیخوام هرچی بگی خوردم ولی سقط نمیشه 

عضو گروه نارنجی فیت شو وزن اولیه ۷۰   وزن هدف ۵۸ دعاکنین برام عشقولیا 
[QUOTE=325390699]آره بارداری منم امروز گذاشتم باردار بودم متاسفانه دعا کنین سقط بشه[/QUOTE نمیدونم ب ...

اره ناخواسته

عضو گروه نارنجی فیت شو وزن اولیه ۷۰   وزن هدف ۵۸ دعاکنین برام عشقولیا 
مرسی عزیزم اما خب  اون لکه خون چی بود؟  باشگاه میرم ضرر داره؟  

اون لکه لانه گزینی بوده

باشگاه هم نرو دیگه 

خدایا شکرت🙏🏻                                                              قسم به روشنایی . و قسم به شب چون آرام گیرد . پروردگارت تو را رها نکرده و با تو دشمنی نمیکند(الضحی)

من دوتا بچه دارم دیگه نمیخوام هرچی بگی خوردم ولی سقط نمیشه 

میشه بگی بچه اولتو چند ماه بعد اقدام کردی

شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792