سلام خانوماا میشه راهنماییم کنید ممنون.. من دوماه ک جلو گیری ندارم و ماه قبل پریودیم 19 روز عقب افتاد تست گذاشتم حاله افتاد رفتم ازمایش منفی بود فه کردم کیست دارم رفتم سونو دکتر گفت کیست هم نداری.. الان این ماه باید 27 برج میشدم 28 شدم و فقط همون 28 یه لکه قرمز روشن کوچیک روی لباس زیرم دیدم و الان 4 روز میگذره هیچ لکه یا خونریزی ندیدم..
بی بی چک گذاشتم امروز دوتا خط افتاد یعنی باردارم؟؟