2777
2789
عنوان

بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 152 بازدید | 24 پست
اهاا...  10ماه عروسی کردم دوماه جلوگیری ندارم

خداروشکر من عقدم الان یک سال و نیمه جلوگیری میکنم بعد عید عروسیمونه نگرانم باردار نشم به خاطر جلوگیری

شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشکر من عقدم الان یک سال و نیمه جلوگیری میکنم بعد عید عروسیمونه نگرانم باردار نشم به خاطر جلوگیر ...

بسلامتی عزیزم خوشبخت بشی ابجی....  اره خیل مراقب باش من دوران عقد با اینکه عروسی نکرده بودیم و بکارتم درست بود یه ماه ب عروسی حامله شدم🤦🏻‍♀️

بسلامتی عزیزم خوشبخت بشی ابجی....  اره خیل مراقب باش من دوران عقد با اینکه عروسی نکرده بودیم و ...

قربونت مرسی گلم،خیلی نگرانم باردار نشم به خاطر جلوگیری🥺🍓

شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
نشی عزیزم... طبیعی جلو گیری میکنی؟  

اره گلم،البته کیستpcoدارم اجی😞دکتر گفته چیز خاصی نیست ولی بازم نگرانم این ماه پری نشدم هنوز خجالت میکشم به شوهرم هم بگم بریم دکتر

شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
اره گلم،البته کیستpcoدارم اجی😞دکتر گفته چیز خاصی نیست ولی بازم نگرانم این ماه پری نشدم هنوز خجالت م ...

ن باز چون بدون قرص جلو گیری داری امکان باردار نشدنت بعدا خیل کمه...  ولی کیستتو از بین ببر...  چرا خجالت بکشی عزیزمم خب تست بزار 

ن باز چون بدون قرص جلو گیری داری امکان باردار نشدنت بعدا خیل کمه...  ولی کیستتو از بین ببر... & ...

مرسی دعا کن منم صاحب نی نی بشم

شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
[QUOTE=325392009]مرسی دعا کن منم صاحب نی نی بشم[/QUOTفداتشم..  انشالله  حتما میشی گلمم 😊✨

قربونت مرسی

شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز