2789

ماه تولدت داخل فصل پاییز؟

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره

😂عه😂

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

آره

نه دودله

شغلش حسم میگه یا نداره یا اگه داره شغل خوبی هست زندگیش رو رواله شایدم نه 

عزیزدلم من حس ششمی نیستم بعضی اوقات یک حسی دارم ولی بازم تاکید می‌کنم رو حسم اطمینان نداشته باش شاید اشتباه باشه

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
عزیزم بنظرت دیدار داریم ؟

آره فک کنم شرمنده دیر جواب دادم

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
لطفا بگو  دوسم دارع؟ کی بر میگرده؟

نمیدونم فکر میکنم دو دله نمیدونم شرمنده دیر جواب دادم

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

عزیزان من حس ششمی نیستم بعضی اوقات یه حسی دارم تاکید می‌کنم روی حرف من حساب نکنید به خدا توکل داشته باشید خیلی ممنونم💕😍

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
دشمنت شرمنده عزیزم مرسی 💙

فدات بشم💕😍

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792