2789

ماه تولدت داخل فصل پاییز؟

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره

😂عه😂

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

آره

نه دودله

شغلش حسم میگه یا نداره یا اگه داره شغل خوبی هست زندگیش رو رواله شایدم نه 

عزیزدلم من حس ششمی نیستم بعضی اوقات یک حسی دارم ولی بازم تاکید می‌کنم رو حسم اطمینان نداشته باش شاید اشتباه باشه

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
عزیزم بنظرت دیدار داریم ؟

آره فک کنم شرمنده دیر جواب دادم

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
لطفا بگو  دوسم دارع؟ کی بر میگرده؟

نمیدونم فکر میکنم دو دله نمیدونم شرمنده دیر جواب دادم

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

عزیزان من حس ششمی نیستم بعضی اوقات یه حسی دارم تاکید می‌کنم روی حرف من حساب نکنید به خدا توکل داشته باشید خیلی ممنونم💕😍

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
دشمنت شرمنده عزیزم مرسی 💙

فدات بشم💕😍

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792