2789

ماه تولدت داخل فصل پاییز؟

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره

😂عه😂

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

آره

نه دودله

شغلش حسم میگه یا نداره یا اگه داره شغل خوبی هست زندگیش رو رواله شایدم نه 

عزیزدلم من حس ششمی نیستم بعضی اوقات یک حسی دارم ولی بازم تاکید می‌کنم رو حسم اطمینان نداشته باش شاید اشتباه باشه

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
عزیزم بنظرت دیدار داریم ؟

آره فک کنم شرمنده دیر جواب دادم

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
لطفا بگو  دوسم دارع؟ کی بر میگرده؟

نمیدونم فکر میکنم دو دله نمیدونم شرمنده دیر جواب دادم

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›

عزیزان من حس ششمی نیستم بعضی اوقات یه حسی دارم تاکید می‌کنم روی حرف من حساب نکنید به خدا توکل داشته باشید خیلی ممنونم💕😍

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
دشمنت شرمنده عزیزم مرسی 💙

فدات بشم💕😍

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792