بچه ها یکی هست سطح مالی و فرهنگی اینامون یکیه تقریبا با خانوادش فقط یکم مذهبی ترن
خواهر نداره یدونه داداش بزرگتر داره مامانشم خیلی مهربونه و چون دختر نداره کلا عروسشو عین دخترش دوس داره و امروزی و باکلاسه ولی خب ما گفتم باکلاس تریم یکم تجملی هستن
پسره داروسازه قدش ۱۸۰ اینا یکوچولو چاقه ولی بانمک و بوره چشمامشم رنگیه قیافش بقیه میگن زشته ولی به دل من واقعا میشینه ( میگن من سرترم ولی )
خیلی مهربونه و واقعا اهمیت میده و ارومه هیچ دوس دختریم قبلا نداشته کلا سر به زیره و به شدت به گفته خودش از من خوشش اومده
نظرتون راجبش چیه ؟
خونه ماشین فعلا نداره فعلا میخوایم دوست بشیم ازدواج زوده هنوز …