من دوشنبه با قرص س..قط داشتم الان روز سوممه زیر دلم شدیدا درد میکنه کمرم درد میکنه دارم میمیرم از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه رحم داره به حالت اولش برمیگرده توروخدا اگه تجربه ای دارین بگید😭
خیلی نگرانم نکنه اتفاقی داره میوفته یه وقت کارم به بیمارستان نکشه این درد شدید واسه چیه؟؟