رب درست کردم دوماه تو بطری بوده زیر پله الان برداشتم یکم بوی ترشی میده و بو خرابی چکار کنم بشه استفاده کنم زیادن حیفه بریزم دور اگه کسی راهکاری بلده بگه ممنون میشم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نه هیچی فقط بوی ترشی میده و یه بوی خرابی که انگار خراب شده
اها ..چون اگ اونجوری بود از روش میشد برداشت زیرشو استفاده کرد..شاید دمای محیط خوب نبوده براشون احتمالا گندیده من میگم استفاده نکن مریض نشید خدای نکرده سلامتی از یه دبه رب مهمتره خواهر