رب درست کردم دوماه تو بطری بوده زیر پله الان برداشتم یکم بوی ترشی میده و بو خرابی چکار کنم بشه استفاده کنم زیادن حیفه بریزم دور اگه کسی راهکاری بلده بگه ممنون میشم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نه هیچی فقط بوی ترشی میده و یه بوی خرابی که انگار خراب شده
اها ..چون اگ اونجوری بود از روش میشد برداشت زیرشو استفاده کرد..شاید دمای محیط خوب نبوده براشون احتمالا گندیده من میگم استفاده نکن مریض نشید خدای نکرده سلامتی از یه دبه رب مهمتره خواهر