2777
2789
عنوان

رب گوجه

93 بازدید | 9 پست

رب درست کردم دوماه تو بطری بوده زیر پله الان برداشتم یکم بوی ترشی میده و بو خرابی چکار کنم بشه استفاده کنم زیادن حیفه بریزم دور اگه کسی راهکاری بلده بگه ممنون میشم









بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اب داشته متاسفانه کاری نمیشه کرد میشه بزاری تو قابلمه یکم ابش تبخیر بشه ولی بازم بو ترشیدگی رو مید ...

خب اینجوری میشه مصرف کرد بد نیس ضرر نداره که انجام بدم

نه هیچی فقط بوی ترشی میده و یه بوی خرابی که انگار خراب شده

اها ..چون اگ اونجوری بود از روش میشد برداشت زیرشو استفاده کرد..شاید دمای محیط خوب نبوده براشون احتمالا گندیده من میگم استفاده نکن مریض نشید خدای نکرده سلامتی از یه دبه رب مهمتره خواهر

میخوابونم دهنتااا🗿🤛🔪
نه هیچی فقط بوی ترشی میده و یه بوی خرابی که انگار خراب شده

من باشم دیگه مصرف نمیکنم اینو

ولی ازبن ب بعد درست کردی تو شیشه بریز درش رو محکم ببند.بزار تو اب سرد بعد بزار رو گاز. هواش گرفته بشه.دو سالم بمونه دیگه خراب نمیشه

حتما ظرف شیسه ای باشه درش الومینیومی باشه ابم‌سرد باشه رو گاز کم کم بشه.مثل کمپوت

اها ..چون اگ اونجوری بود از روش میشد برداشت زیرشو استفاده کرد..شاید دمای محیط خوب نبوده براشون احتما ...

اره انگاری گندیده بوی بدی میده....۲تا بطری هم هست 😬




من باشم دیگه مصرف نمیکنم اینو ولی ازبن ب بعد درست کردی تو شیشه بریز درش رو محکم ببند.بزار تو اب سرد ...

اره دیگ تجربه شد برام...ولی حیفمم میاد بریزم دور...از یه طرفی هم انقد بوش بده نمیشه مصرف کرد میریزم بره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز