2789
عنوان

صیغه شدن

| مشاهده متن کامل بحث + 11733 بازدید | 62 پست
صیغه شدن در کل خوب نیس نمیشه واسه همه یه نسخه پیچید اما آینده ی آنچنان آروم و خوبی در انتظارش نیس چ ...

فک نکنم پسره سو استفاده کنه ازش ولی می گفت من تاکنون با هیچ دختری دوس نشدم ولی دلم بهت رفته از این حرفا

نه شغل نداره ، پسره تو خیلی جاها کار می کنه دوره ای قوی داره من می شناسمش فک کنم تاجره فرد معروفی هم ...

خب مبارکه 

❤️همسرم ،پسرم ❤️شما تنها میتوانید آخرین درمان من باشید و بی شک دیگران بیهوده میجویند تسکینم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پسری که تو اسنپ کار میکنه پولداره! براش ماشین میخره! و ...

"کسی که بیش از حد فکر می کند، کسی است که بیش از حد هم عاشق می شود" و من این را احساس کردم 😍 وقتی جواب ریپلای رو نمیدم دلیلش اینه : 1) بی احترامی در کلام (افرادی که سلامت روان ندارند به دنبال بی احترامی به دیگرانند)، 2) خشم در کلام (امام علی (ع) : اوج سبک مغزی، خشونت است)، 3) مشهود بودن حسادت در گفتار (امام علی (ع) : آفرین بر حسادت، چه عدالت پیشه است، پیش از همه صاحب خود را می کشد)، 4) عدم درک درست از پاسخ من به استارتر (امام علی (ع) : از سخن گفتن با کسی که گفتارت را نمیفهمد بپرهیز که تو را به ستوه می آورد)، 5) برداشت من اینه که فرد به دنبال بحث و جنجاله (مارک تواین : هرگز با احمق ها بحث نکنید، آنها اول سطح شما را تا سطح خودشان پایین می کشند، بعد با تجربه یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند) و جمله آخر خطاب به کاربرانی که درباره کاربران دیگه تاپیک غیبت میزنن و کسانی که تو این تاپیک ها استارتر رو همراهی میکنن (امام علی (ع) : غیبت کردن آخرین تلاش افراد زبون و ناتوان است)

کسی ک پولداره تو اسنپ میاد😅

اصلا گیریم مسافر زنه بوده بره با مطلقه بعد بگه کمکه جالبه حتما درعوضش نیاز هاش میخواد برطرف کنه و چون میخواد گناه نباشه طرف ضیغه میکنه بعد نیازهای تموم شد سیر شد عین اشغال طرف کنار پرت میکنه 

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

فک نکنم پسره سو استفاده کنه ازش ولی می گفت من تاکنون با هیچ دختری دوس نشدم ولی دلم بهت رفته از این ح ...

نمیدونم خودش بهتر صلاح میدونه

اما اگه صیغه هم شد نباید زیاد دل ببنده چون انگار ازدواج دائمی در کار نیس


پسر ۲۶ ساله پولدار؟! 

بعد تو اسنپ؟ 

واقعا فکر کردین ؟من انقدر حوصله دارم که طلاق بگیرم ؟؟ من واقعا حوصله ندارم بخام این زندگی این همسر این خانواده رو ترک کنم که بخام دوباره ..ازدواج کنم تشکیل خانواده بدم...دوباره ۳سال طول بکشه فرمان اون زندگی اون مرد اون خانواده همسر رو به دست بگیرم؟؟فرهنگشون طبقه خانوادشون بشناسم.دوباره خاهر شوهر مادر شوهر بازی رو تحمل کنم؟ حوصله دارم ؟؟بخام جاری مادرشوهر خاهر شوهر بشناسم از سر زندگیم بازشون کنم؟؟ هرچند همسرم بد هم باشه.... بخام داخل خانواده همسر برا خودم جایگاهی درست کنم؟؟؟اعتماد اطرافیانو کسب کنم؟؟.من انقدر عمر میکنم ؟؟واس اینکار؟؟؟این حوصله اعصاب دارم؟؟؟پس عمری وقتی واس این شوهر این زندگی گذاشتم چی؟؟؟؟مگر همینجوری کشکی هست ؟؟؟؟خیر جانم ..(دیالوگ نوید محمد زاده)من میمونم اینجا حقمو میگیرم موندم حقتونو کف دستتون بزارم😃 اینارو درست میکنم...با همین آدم ها..همین تیکه ها پازل مو میچینم .....زندگی بازی حکم هست وقتی برد میزنن کارت هارو معلوم نیست به تو چی میفته شاید بهترین دست...شاید بدترین دست...ولی مجبوری با همون دست بازی کنی..با همون کارتا منتها..باید بدونی کدوم کی استفاده کنی که بازی رو ببری....توی شطرنج باید بشناسی مهره هاتو کدومو کجا بزاری....تو کل عمر وقت نداری که صرف شناختن مهره های زندگیت کنی .....پس با همینا بازی کن.. _زندگی یک قماره_ من شاید قمار بلد نباشم...ولی وسط بازی هم حق جا زدن ندارم...این قانون بازی حکم هست____کاربر ۹ساله سایتم
کسی ک پولداره تو اسنپ میاد😅 اصلا گیریم مسافر زنه بوده بره با مطلقه بعد بگه کمکه جالبه حتما درعوضش ...

نه میگه تو راه منو سوار کرد بعنوان مسافرکش ، اره دیگه باید یجوری پازلو‌ الان بچینه‌ که فردا جدا شدن این باز افسرده نشه

متاسفام واسه دونفرشون!

این زندگی دوومی نداره نهایتش چن ماه بعد صیغه پسره دختره رو ول میکنه دختره هم ک آب از سرش گذشته ب کارش ادامه میده صیغه بقیه میشه

حقیقت و آینده زندگیشون بای

کاربری دست چند نفره به خدا کمبود شماره بود ؛ هر فردم شعور اینو داره که تو تاپیکای مخصوص به سنش شرکت کنه❤️دهان شما خروجی افکار شماست وقتی باز میشود سریعترین راه برای درک شخصیتتان دراختیار مخاطب قرار میگیرد مواظب ویترین شعورتان باشید،تا افکار و وجودتان خریدارهای بیشتر داشته باشد!
نه میگه تو راه منو سوار کرد بعنوان مسافرکش

کسی که حتی یکبار مسافر سوار میکنه یعنی وضعیت مالی مناسبی نداره در ضمن تاجر مسافرکشی نمیکنه

"کسی که بیش از حد فکر می کند، کسی است که بیش از حد هم عاشق می شود" و من این را احساس کردم 😍 وقتی جواب ریپلای رو نمیدم دلیلش اینه : 1) بی احترامی در کلام (افرادی که سلامت روان ندارند به دنبال بی احترامی به دیگرانند)، 2) خشم در کلام (امام علی (ع) : اوج سبک مغزی، خشونت است)، 3) مشهود بودن حسادت در گفتار (امام علی (ع) : آفرین بر حسادت، چه عدالت پیشه است، پیش از همه صاحب خود را می کشد)، 4) عدم درک درست از پاسخ من به استارتر (امام علی (ع) : از سخن گفتن با کسی که گفتارت را نمیفهمد بپرهیز که تو را به ستوه می آورد)، 5) برداشت من اینه که فرد به دنبال بحث و جنجاله (مارک تواین : هرگز با احمق ها بحث نکنید، آنها اول سطح شما را تا سطح خودشان پایین می کشند، بعد با تجربه یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند) و جمله آخر خطاب به کاربرانی که درباره کاربران دیگه تاپیک غیبت میزنن و کسانی که تو این تاپیک ها استارتر رو همراهی میکنن (امام علی (ع) : غیبت کردن آخرین تلاش افراد زبون و ناتوان است)

یه دوستی دارم تو همین سایت بنده خدا شوهرش ده‌ساله فوت شده خودش خوشکل پولدار شغل آبرومند چقدر خاستگار داره میگه میترسم ازدواج کنم آسیب ببینم بعد نمی‌دونم چرا بعضیا حاضرن صیغه بشن 

❤️همسرم ،پسرم ❤️شما تنها میتوانید آخرین درمان من باشید و بی شک دیگران بیهوده میجویند تسکینم❤️
نه میگه تو راه منو سوار کرد بعنوان مسافرکش ، اره دیگه باید یجوری پازلو‌ الان بچینه‌ که فردا جدا شدن ...

نصف اینایی ک اسنپ کار میکنن همه برشکست شدن قبلن شرکت داشتن😅

بعد پولدار تو راه سوار کنه مسافر کشی

حاضرم قسم بخورم دروغ گفتع واس نیازش اومده کف خیابون دوست شمارو هم گول زده ساده گیر اورده

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

تو این سایت این رابطه پسندیده نمیشه  ولی رابطه دوست پسری دوست دختری که رابطه جنسی برقرار میشه ...

دقیقا   پسره میاد هرکاری دلش خواست با دختره میکنه بعد میان میگن اشکالی نداره برای شناخت طرفه دیدم که میگم،،بعد یکی اینجوری میگه یه چیزه دیگه میگن

روی دیوار دل خود بنویسید خدا هست وخدا هست وخداهست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز