2789
عنوان

صیغه شدن

| مشاهده متن کامل بحث + 11733 بازدید | 62 پست

این پسر الان اینجوریه بعداً رنگ عوض میکنه تهش یه پولی میندازه جلو زنه میگه گمشو از زندگیم

نظر شخصی من اینه که پسر خوب نمیاد با یه زن مطلقه‌

قشنگ معلومه هدفش چیه آدم خیلی باید ساده باشه که با کسی که از همون اول میگه من نمیخوام بگیرمت بره صیغه بشه

میخواد هر چی شد آب از آب تکون نخوره و زنه هم از ترس آبروش نتونه کاری کنه ولی وقتی بره بلایی سر دختر باکره بیاره باید تاوان بده دیگه الکی نیست که

مردا رو مثل کف دستم میشناسم هممون تو این جامعه داریم زندگی میکنیم دیگه هیچکس شبیه حرفاش نیست

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
نصف اینایی ک اسنپ کار میکنن همه برشکست شدن قبلن شرکت داشتن😅 بعد پولدار تو راه سوار کنه مسافر کشی ...

آفرین همینه

❤️همسرم ،پسرم ❤️شما تنها میتوانید آخرین درمان من باشید و بی شک دیگران بیهوده میجویند تسکینم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این رابطه مشخصه که بده بستونه

 دختر صیغه میشه و پسر هم از نظر مالی تامینش میکنه و خودشون هم آخر و عاقبتشو میدونن 

وقتی هر دو راضین نظره ما به چه کاری میاد🤷‍♀️

کی فکرشو میکرد‌ یه روزی حرفامونو به آدمایی بگیم که تاحالا ندیدیمشون...!🥲🥲🥲
اومدیم یکسال دو سال ۶ ماه با ایشون بود بعدش باز بره صیغه یه آقای دیگه بشه و همینطور ادامه پیدا کنه ا ...

پسره پیش‌ دوستش بهش کار و سمت‌ داده ماهی ۲۰ تومان میگیره چون افسرده هس الان خیلی تغییر کرده بعد کمک کرد

گواهینامه گرفت بهش یه ساینا خرید خونه هم داره تکمیل میکنه‌

تو بالاشهر خودش و مادر خواهرش تو یه سقف جمع بشن ، حالا بهش میگم دیگه پازلتو‌ یجوری بپچین‌ که فردا هم که جدا شدین مجنون نشی 

اون خانم بره درست با ینفر ازدواج کنه

اینکه داره زندگی پسرمردمم خراب میکنه 

وقتی خانوادش راضی نیستن بیخیال دیگه اه

همسرم و گل دختر تو دلیم تمام دنیای من...😍💞تا ابد متعهد به قلب اقایM♥️گل دختریمو22بهمن1402بغل گرفتم😍✨
آفرین همینه

اون دختر ببخشید میگم چقد خنگه و احمق باور کرده

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

این پسر الان اینجوریه بعداً رنگ عوض میکنه تهش یه پولی میندازه جلو زنه میگه گمشو از زندگیم نظر شخصی ...

ایشون‌ خیلی مذهبیه و یکمم‌ وابسته و دلبسته اي دوستم شده معلوم بود دوسش داره و واقعا خیلی مذهبیه ها درحد چچنی ها

اون دختر ببخشید میگم چقد خنگه و احمق باور کرده

والا کسی که جدا میشه حداقل باید تجربش زیاد بشه بترسه وارد هر رابطه‌ای نشه 

بعضیا فقط میگن آخ جون شوهر جدید


❤️همسرم ،پسرم ❤️شما تنها میتوانید آخرین درمان من باشید و بی شک دیگران بیهوده میجویند تسکینم❤️
نصف اینایی ک اسنپ کار میکنن همه برشکست شدن قبلن شرکت داشتن😅 بعد پولدار تو راه سوار کنه مسافر کشی ...

نه باورکن معلوم بود که بهم علاقه دارن اون هم انقد مذهبیه که فک نکنم از همچین افراد سواستفاده گر باشه

بیست ساله هاش موندن یک خاستگار ندارند بعضی مطعلقه ها فوری سرویس میدن به جوونا خامشون می‌کنند 

نباید کسیو قضاوت کرد آدم نمیدونه بعدها تو چ موقعیتی قرار میگیره ولی اگ اینکارا درسته پس چرا این همه آدم واسهش بدبخت میشن....خداییش یکم فک کنید چپ می‌ریم راست میریم میگیم مردا خیانتکارن مردا بدن...بخدا ک کرم از دو طرفه...همش سختی و بی پولی رو بخونه همه چیز میکنیم آدم خوبه یکم عزت نفس داشته باشه و جای اینکارا دنبال تغییر خودشو وضعیتش باشه

والا کسی که جدا میشه حداقل باید تجربش زیاد بشه بترسه وارد هر رابطه‌ای نشه  بعضیا فقط میگن آخ ج ...

دقیقا

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

نباید کسیو قضاوت کرد آدم نمیدونه بعدها تو چ موقعیتی قرار میگیره ولی اگ اینکارا درسته پس چرا این همه ...

قضاوت مختص کسی هست که کوره و کره و تو کوه زندگی می‌کنه ولی وقتی با چشم داریم 

میبینم و از این روابط به وضوح دیدیم و حتی بابتش بهمون آسیب زدن نمیشه قضاوت اونی که حکم میده خدا هست 

وقتی یک خانم که یک بار شکست خورده‌ باز کور کورانه وارد ارتباطات بی قائده میشه که براش احترام و ارزش قائل نیستند 

و حتی قرار نیست به خانواده طرف هم نشون داده بشه 

و فردا روز این داستان مثل روز روشنه چرا باید حمایت کرد 



❤️همسرم ،پسرم ❤️شما تنها میتوانید آخرین درمان من باشید و بی شک دیگران بیهوده میجویند تسکینم❤️
نه باورکن معلوم بود که بهم علاقه دارن اون هم انقد مذهبیه که فک نکنم از همچین افراد سواستفاده گر باشه

چه ربطی بع مذهبی داره

یا خیلی ساده ای یا نمیخوای باور کنی

دیگ خودت میدونی

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز