اینطور ک از تایپک مشخصه قراره صحبت کنیم:))
ببینید من هفتم و هشتم معدلم شد ۱۶.۹۴ چون اراده خاصی نداشتم، بدتر مجازی هم بود و من بدترتر هیچی نمیفهمیدم.
خلااااصه ک الان نهمم و انگیز و تلاش و اراده و همچیز الان درمنه میدونین چی میگم؟ یعنی اُمیدی دارم مث نوری در اعماق اقیانوس...
تست رغبت و توانایی دادم و زد غالب اول به فنی حرفهایی علاقه دارید چون اجتماعی و واقعگرا هستید.
غالب دوم زده به علوم انسانی روانشناسی، دبیری، مشاوره و... علاقه دارید در صورتی که دقیقا همینطوره من عاشقِ انسانیم ولی به حقوق«وکالت» علاقه دارم.
خلاصه دیگه سرتونو درد نیارم میخوام بدونم دیماه یعنی ترم اول بشیم ۱۹ یا ۱۸ونیم و خرداد ماه یعنی ترم دوم بشیم ۱۹ یا ۱۹ونیم اونم درسهای ادبیات و مطالعات و عربی ۲۰ یا ۱۹ باشه، انسانی با الویت الف میارم؟!🥲