2777
2789
عنوان

قبول میشم؟؟!!!!🥲

| مشاهده متن کامل بحث + 433 بازدید | 45 پست
فقط ی سوال دارم قشنگ.. من تست آزمون رغبت و توانایی دادم اولیش زده واقعگرا «شامل تریپ فنی حرفه‌ایی م ...

اره تاثیر داره اما برای تو دومیش انسانی افتاده مشکلی برات ایجاد نمی کنه.اگر اخرا می افتاد تاثیر زیادی داشت

سال نهم الکی استرس میدن میاری استرس نده به خودت 😂فک کردم کنکوری ای

 این خانم خوشگل کیه که داره این امضارو میخونه؟  (در آستانه ی یک فروپاشی. خب خب خب اولا پروفایلم هیو جکمن بازیگر مورد علاقمه،دوما سلام،سوما کاربری دوممه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم دوزادهم انسانی ام 

نمره خرداد و تیر نهمم خوب نبود و انسانی الف آووردم 

اینو می‌خوام بهت بگم که اصلاً به اونایی که میگن نمی‌تونی و نمیاری توجه نکن

تو همه تلاشتو بکن ۱۸ ۱۹ رو که بگیری قطعاً انسانی میاری 

تو همه تلاشتو بکن قبول میشی

واسه هرچیزی جلو جلو ذوق کردیم کنسل شد :)

من انسانی ب اوردم تجربی الف ولی رفتم انسانی (مدرسه نمونه هم آزمون دادم قبول شدم )ب و الف زیاد مهم نیست فقط بیار

چارلی چاپلین عادت ندارم دردم را به کسی بگویم پس خاکش می کنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی🖤🌼

میاری عزیزدلم

من خیلیارو میشناسم تجدید شده بودن رفتن تجربی و انسانی 

من فکر میکردم اینا مردود میشن در این حد یعنی ولی باز قبول شدن این رشته هارو🥹😂

به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت،  غصه هم ميگذرد..🦋️🍂
من فقط ریاضیم و انگلیسیم ضعیفه.. این دوتا همیشه معدلمو میارن پایین🤦🏻‍♀️الان ترم اول همه‌ی امتحانا ...

تدریس استاد علوانیان رو ببین برا ریاضی

کتاب دوره طلایی هم برا ترم دوم بگیر سوالای امتحانی داره عالیه

به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت،  غصه هم ميگذرد..🦋️🍂
اره تاثیر داره اما برای تو دومیش انسانی افتاده مشکلی برات ایجاد نمی کنه.اگر اخرا می افتاد تاثیر زیاد ...

من ازت خیلی ممنونم بخدا.. ی استرس از استرسام کم کردی فداتشم

سال نهم الکی استرس میدن میاری استرس نده به خودت 😂فک کردم کنکوری ای

نههه🤣 ببین بخدا مشاوری تو مدرسه داریم بجای انگیزه دادن قشنگ خیلی خیلی معذرت میخوام رید تو انگیزه‌ی نداشتمون که انسانی نمیارین و فلان

من خودم دوزادهم انسانی ام  نمره خرداد و تیر نهمم خوب نبود و انسانی الف آووردم  اینو می‌خ ...

دقییییقاً داری تو رویایِ من زندگی میکنی:))))) موفق باشی جووونم❤️

یعنیی مرسی فولم کردینا با حرفاتون! ممنونم از صدتا مشاور بهتر بودین و بیشتر کمکم کردین.

من انسانی ب اوردم تجربی الف ولی رفتم انسانی (مدرسه نمونه هم آزمون دادم قبول شدم )ب و الف زیاد مهم نی ...

خوشحال شدممم موفق باشی عزیزم، باورکن من نمیگم الویت ب بده و فلان.. منتها رغابت شدیدِ براونم میترسم، ولی منم آزمون نمونه صدرررصد میدم🥲

تدریس استاد علوانیان رو ببین برا ریاضی کتاب دوره طلایی هم برا ترم دوم بگیر سوالای امتحانی داره عالی ...

علوانیان ک محشررررر توضیح میده.. و اون کتاب عالیه بنظرتون؟! اگه خوبه که من بگیرم🥲😍

نههه🤣 ببین بخدا مشاوری تو مدرسه داریم بجای انگیزه دادن قشنگ خیلی خیلی معذرت میخوام رید تو انگیزه‌ی ...

زر میزنن بابا مث آب خوردن قبول میشی خواهر منم سال نهم همینجوری استرس میدادن تجربی قبول نمیشه دهن مارو سرویس کرده بود 

 این خانم خوشگل کیه که داره این امضارو میخونه؟  (در آستانه ی یک فروپاشی. خب خب خب اولا پروفایلم هیو جکمن بازیگر مورد علاقمه،دوما سلام،سوما کاربری دوممه
دقییییقاً داری تو رویایِ من زندگی میکنی:))))) موفق باشی جووونم❤️ یعنیی مرسی فولم کردینا با حرفاتون! ...

ای جونمممم چقدر خوشحالم تونستم یه کمکی کرده باشم😍😍😍

ایشالا موقع انتخاب رشته تاپیک بزنی و خبر رسیدن به رویای قشنگت و بدی عزیزم برو که بترکونی 💜💜

فقط اینو یادت باشه هیچوقت توی زندگیت کم نیار 

شکست عامل موفقیت 😉🎈

واسه هرچیزی جلو جلو ذوق کردیم کنسل شد :)
زر میزنن بابا مث آب خوردن قبول میشی خواهر منم سال نهم همینجوری استرس میدادن تجربی قبول نمیشه دهن مار ...

عزیزمم.خدا لعنتشون کنه🤦🏻‍♀️ی وضعیتی داریم بیا و ببین..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز