2777
2789
عنوان

عمل بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 378 بازدید | 30 پست
رو فرمش تاثیر نداشت کار کردن؟ من دوهفتس عمل کردم از فرمش و نامتقارنی سوراخاش ناراضیم برعکس کمکی هم ن ...

نه فرمش تغییری نکرد فقط ی روز بعد اینکه خیلی کار کردم چون اسباب کشی داشتم مثلا در حد اینکه وسیله جمع کنم خونه رو بشورم و... گوشه چشمم  در حد یک ساعت ورم کرد و خوده استخوان بینیم‌هم درد میکرد ولی خداروشکر رفتم معاینه اتفاقی نیوفتاد ، ولی در عوضش هفته اول فقط خابیدم..

خیلی حساس نباشین دوستم همون سه چهار روز بعد عمل کارا روزمره رو خودش انجام میداد اتفاقیم نیوفتاد ..

الانم برا شما ورم داره 

منم  هفته اول یکی از سوراخ هام ورم داشت بزرگ تر بود ولی اللن خوبه

هنوز زوده اولا هنه نامتقارنن هرروز یشکله ولی کم کم درست میشه نگران نباش

بخدا انقدر این دوهفته حرص خوردم که نگو تا حالا انقدر تو زندگیم پشیمون نشده بودم دماغم گوشتی بود ولی به صورتم میومد تازه خوش فرمم بود سوراخا هم قرینه بود الان بالاشو باریک کرده یه قلمبه هم نوک دماغمه که عین ژله بدون چسب تکون میخوره سوراخا بالا پایینه کوچیک بزرگه.... میترسم همینجوری بمونه سوژه ی خنده ی بقیه بشم😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گلی هنوزم چسب میزنی؟ من نزدیک ماه سومم ولی هنوز میزنم میترسم ورمش خو نخابیده باشه

نه از من استخوانی بود دوماه چسب زدم ...شوهرم گوشتی بود میگف تا پنج ماه میزدم بسته بذبینی داره ..

ولی از روزی ک چسبو برداشتم ی دو روز ورم داشت بعدس کمتر شد 

البته تا یکسال ورم داره و عادیه 


نه فرمش تغییری نکرد فقط ی روز بعد اینکه خیلی کار کردم چون اسباب کشی داشتم مثلا در حد اینکه وسیله جمع ...

آخه واسه دوستام از همون اول سوراخا تقارن داشت واسه همین میترسم بمونه 

به نظرت چسبو جوری بزنم که سوراخا تو چسب میزون باشه؟ شاید فرم گرفت

آخه واسه دوستام از همون اول سوراخا تقارن داشت واسه همین میترسم بمونه  به نظرت چسبو جوری بزنم ک ...

من خیلی توی چسب زدن حساس بودم ک اشتباه نزنم ک فرمش بد شه ولی دکترم گفت چسب فقط برا کاهش ورمه ربطی ب فرم دهی و اینا نداره ..

از دکتر پرسیدی چرا نامتقارنه؟

ولی من هفته اول زیر یکی  از سوراخای بینیم ورم داشت بعد نا متقارن بنظر میرسید بعد ک ورمش خابید اوکی شد ..

دوستمم هفته های اول کناره عای سوراخ هاش ورم داشت انگار ک یکی از سوراخ هاش کشیده شده پایین ولی بعدش اوکی شد ...

بنظرم شما اول از دکترت بپرس ک خیالت راحت شه بعد یکم صبر کن درست میشه 


تمام دکترا میگن شش ماه بعد میتونید ورزش کنید ،، ولی من  ازماه چهارم از  دکترم پرسیدم گف مش ...

من که از ماه اول خیاطی کردم ولی برای باشگاه نمیدونم برم یانه دکترم گفت از ماه دوم میتونی ولی بعضیا میگن تا یک سال نباید بری هنوز دودلم 

اگر روزی از خاورمیانه پرسیدند بگو خاکی بود که افغانش به ایران می‌گریخت ایرانی اش به ترکیه ، ترکش به سرزمین سبز ها و بور ها ....که رفتن های ما هجرت نبود گریز بود ، سفر نکردیم کوچانده شدیم ، بگو از مرگ به آوارگی پناهنده شدیم.از خفت به بی وطنی!
من که از ماه اول خیاطی کردم ولی برای باشگاه نمیدونم برم یانه دکترم گفت از ماه دوم میتونی ولی بعضیا م ...

برادر شوهرمم ماه چهارم رفت باشگاه ..

من یک ماهه ک میرم مشکلی نداشتم 

بیشتر مشکلم با الودگی هوا و الرژی بوده و بعد اون بینیم ورم کرد 😓

من خیلی توی چسب زدن حساس بودم ک اشتباه نزنم ک فرمش بد شه ولی دکترم گفت چسب فقط برا کاهش ورمه ربطی ب ...

دکترم راهش دوره یادمه واسه نوبت که رفته بودم خیلیا نامتقارن بود دماغاشون دکتر بهشون میگفت ورمه به یکی هم خیلی وقت بود عمل کرده بود که لابد چسبو بد زدی... بهش گفت من تو اتاق عمل ازت عکس گرفتم سوراخا یکی بود

بخدا انقدر این دوهفته حرص خوردم که نگو تا حالا انقدر تو زندگیم پشیمون نشده بودم دماغم گوشتی بود ولی ...

نهههه نترس واسه منم همین بودش ولی الان خیلی دوسش دارم بااینکه هنوز ورم داره

وای واسه منم مثه ژله بودش ب هرکی میگفتم نمیفهمید چی میگم🤕انقد ناراحت بودم ک نگو هیچکیم تجربه ای مثله من نداشتن اونایی ک دورمن بودن میگفتن ما از سفتیش شکایت داشتیم

عامو جونی خسمه اگ تو جوابتون طولش دادم درک کنین خیلی انرژی میخوا ک تایپ کنی خعلیاااا🤦‍♀️دعوا نکنین عیبه ینی توهر تاپیکی رفتم پاک جر بی چتونه عامو چتووونه🤨
نه از من استخوانی بود دوماه چسب زدم ...شوهرم گوشتی بود میگف تا پنج ماه میزدم بسته بذبینی داره .. ول ...

ای جانم انشالله ک هزارسال باهاش نفس بکشی و حال کنی😁واسه منم گوشتیه مهر عمل کردم میخام تا اسفندماه کامل بزنم

عامو جونی خسمه اگ تو جوابتون طولش دادم درک کنین خیلی انرژی میخوا ک تایپ کنی خعلیاااا🤦‍♀️دعوا نکنین عیبه ینی توهر تاپیکی رفتم پاک جر بی چتونه عامو چتووونه🤨
نهههه نترس واسه منم همین بودش ولی الان خیلی دوسش دارم بااینکه هنوز ورم داره وای واسه منم مثه ژله بو ...

بگو بخدا؟ 

یعنی میشه منم یه روز عاشقش بشم؟ شما چند وقته عمل کردین؟ از کی خوشتون اومد؟ 

بگو بخدا؟  یعنی میشه منم یه روز عاشقش بشم؟ شما چند وقته عمل کردین؟ از کی خوشتون اومد؟

من الان نزدیک سه ماهه

یازدهم میشه سه ماه

بعداز دوماه هم صورتت جا میوفته هم دماغت بیشتر ورمش میره

نگران نباش عزیزم 

البته من دوماه کامل قرص آناهیل خوردمو نمکم کم مصرف میکردم

ولی الان همه چی میخورم حتی یه عالمه پفک دیگه نتونستم نخورم🥲

عامو جونی خسمه اگ تو جوابتون طولش دادم درک کنین خیلی انرژی میخوا ک تایپ کنی خعلیاااا🤦‍♀️دعوا نکنین عیبه ینی توهر تاپیکی رفتم پاک جر بی چتونه عامو چتووونه🤨
ممنون از دلگرمیت خدا خیرت بده برام عا کن

عزیزم♥️ب امیدخدا همون میشه ک میخای نگران نباش😘♥️

عامو جونی خسمه اگ تو جوابتون طولش دادم درک کنین خیلی انرژی میخوا ک تایپ کنی خعلیاااا🤦‍♀️دعوا نکنین عیبه ینی توهر تاپیکی رفتم پاک جر بی چتونه عامو چتووونه🤨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792