سونامی1212 مدیر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 378 بازدید | 30 پست سلام دوستان من 10 ماهه عمل کردم امروز صب اومدم سرکار راننده تاکسی زد رو دست انداز حس خوبی نداشتم سرم ی جوری تکون خورد مشکلی نیست برای بینیم ؟؟ 1402/10/02 | 07:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zariizahraazarii عضویت: 1398/02/29 تعداد پست: 1415 ای جانم انشالله ک هزارسال باهاش نفس بکشی و حال کنی😁واسه منم گوشتیه مهر عمل کردم میخام تا اسفندماه ک ... مرسی عزیزم همچنین