من خیلی توی چسب زدن حساس بودم ک اشتباه نزنم ک فرمش بد شه ولی دکترم گفت چسب فقط برا کاهش ورمه ربطی ب فرم دهی و اینا نداره ..
از دکتر پرسیدی چرا نامتقارنه؟
ولی من هفته اول زیر یکی از سوراخای بینیم ورم داشت بعد نا متقارن بنظر میرسید بعد ک ورمش خابید اوکی شد ..
دوستمم هفته های اول کناره عای سوراخ هاش ورم داشت انگار ک یکی از سوراخ هاش کشیده شده پایین ولی بعدش اوکی شد ...
بنظرم شما اول از دکترت بپرس ک خیالت راحت شه بعد یکم صبر کن درست میشه